Madoka Magica on paras anime!

Anime

Kuka rakastaa ~puella magi madoka magicaa?~ MINÄ!!MINÄ!!MINÄ!!

Lempi hahmoni on Madoka Kaname
Ps: pidän instagramissa madokan fanisivustoa @madoka.kaname_

Eli tuonne kommentteihin voitte vaikka kertoa kuka on teidän lempi hahmonne,
Pidättekö tästä mangasts..yms...
.
.
.
.
.
.
Muuten minua ärsyttää kun "erillaista tarinaa" ei julkaista suomen kielisenä.

Kävin heidän liikkeessään jyväskylässä, mutta en löytänyt sieltä muita kuin englanninkieleksi sarjan.
Pitää kai ostaa ne englanniksi, koska panin heille sähkäpostiviestiä siitä, että milloin sarja tulee suomeen ja he sanoivat ettei lähiaikoina

11

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilonpilaaja-autisti

      Madoka on ihan ok, mutta nyt kuulostaa että tämä on ensimmäinen sarja jonka olet katsonut.

      • Anime

        Anteeksi mutta olen katsonut muitakin sarjoja ennen madokaa esim. sao, sailor maan, kore wa zombie desuka, rosario vampire ja tokyo mew mew ja kaikkein naurattavinta tässä on se että olen cosplayer....


    • Loooovveee

      Minä rakastan tuota animea!!!

    • Mamilover

      Juu! Tykkään. Lempparini on mami!

    • Pataruusi

      Hups, googlailin itteni sitte suomi24:än :D

      Törmäsin sarjaan ihan vahingossa, Claris:n tunnaribiisien takia, mutta koska Madoka oli saanu about kaikkialla hyvät arvostelut niin päätin kattoo pari jaksoo. Ja päädyin kattomaan koko sarjan sitten pariin otteeseen läpi kuukauden sisällä! Siis ehkä yks parhaiten käsikirjotetuista animaatiosarjoista koskaan, enkä siis puhu nyt pelkästään animesta! Niin monessa jaksossa käännetään asetelma täysin ympäri ja taas mennään. Ja visuaalisesti todellakin 10/10! Shaftilta loistoduunii.

      Kattokaapa uudestaan läpi Homuran perspektiivistä niin tulee viel ihan uudet fiilikset ku tiedätte jo mitä tulee tapahtuu. Ja mihin Kyubei pyrkii :D

      T. 24v Mies!

      • edellinenpostaaja

        Ja ilonpilaaja-autisteille: IMO tää on ihan animen Citizen Kane. Ehkä ap:n verbaalinen ulosanti nyt viestii sitä että pikkutyttö on löytäny animen pariin, ja ihan sama vaikka niin olis, eipä se tee Madokasta sen huonompaa.


    • Nik0025

      Kyllä ihan hyvä sarja mutta en suosittele tätä sarjaa alle 10V katsottavaksi ensiksi ne ei ymmärrä mitään tästä sekä saattaa olla vähän liian raaka muuten ihan hyvä sarja mutta ei ole kuiteskaan minun top animelistaan pääse olen katsonut noin 2000 sarjaa.

    • Nik0025
    • 1Djuoppo

      Aijvan liijan pelottava miulle en pyjenny kattoos ku yhe jakson jja joutuin menjemään vesssiin ovit loukussa! Se pietäis olla 18

    • Perunat

      Juu se on kyl yks omista lemppareista

    • KYuuO

      En ole koskaan pitänyt mistään taikatyttö, "söpöily" animeista joissa pikkutytön näköiset teinitytöt kiljuvat ja kikattavat, MUTTA Mahou shoujo Madoka magica pääsi kyllä top 20 parhaan sarjan joukkoon jotka olen nähnyt. Se on omasta mielestäni nerokas, erillainen ja rakastan sarjoja jotka katsastelevat jotain asiaa tai gendreä ihan uudesta näkökulmasta.
      Lempihahmoa on vaikea sanoa, pidän monista, mutta luultavasti eniten Homurasta sen jälkeen kun selvisi miksi se on sellainen kuin on. Pidän myöskin Kyokosta ja, myllä Kyubeystä, joka oli lopussa yllättävä, mutta omasta mielestäni loistavasti keksitty hahmo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe