Miten pitkät?
Väri?
Muoto?
Muuta?
Itselleni on tämmöiset:
Hieman yli olkapään.
Blondi-oranssi(en värjää)
Lainehtivat
Ei kaksihaaraisia, elinvoimaisen, kiiltävät... Ylensä tulee kehuja hiuksista.
Kerro millaiset sinulla on?
ihanne hiukset naisella
14
<50
Vastaukset
- jhuuhelikkäs
tykkään jos tytöil on semmosseet rintojen alle ylettyvät punaset hiukset itel semmone pehmee ananas oon porist ja 13v poeka
- dfhh
rintoihin ylettyvät, brunette, sille suorasti. mul on ananas :O
- kaunisfleda
Noh minulla on liukuvärjätty vaaleiksi...(vähän vaalean punaista häivähdystä) ja vähän lainehtivat rintoihin ylettyvät...
- kaljunaine33
kalju
- aksk
olkapäihin asti pitkät, tummanruskeat tai tummanpunaiset :) myös iso plussa on jos pitää usein hiuksia kiinni :> 18v poika olen :)
- Jooooo187419iutg
Miten pitkät:
Ainaki rintoihin asti. Peppuu pisimmillää.
Väri:
Blondi tai brunette.
Muoto:
Suorat.
Muuta:
Puhtaat hiukset ei mitkää likaset tai semmoset :'D - Eimullamuuta
Mulla on vähän yli leuan ulottuva polkkatukka,ruskeet,taipuu sisäänpäin vähän
- asdasdgaetlgf
Tällaset: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/8b/2b/0f/8b2b0f97ced91b65b0c4c0da0e1b9bdc.jpg
Olen poika 14v- Piirakki
Söpöt
Karvaiset
- Djjdjf
Brune pitkät keskipitkät lainehtivat kiva jos pitää usein kiinni
- Nvgukvg
Punaiset, rinnoille asti ylettyvät hiukset. Myös vaaleanpunaiset on joskus tosi upeet. Itsellä pystyt tummanruskeat hiukset T: poika 17
- semmostaxdc
Itelläni rintojen alspuolelle ylettyvät punaiset hiukset. Luonnonkiharat ja elinvoimaiset, myös paksut xd.
- es-tölkki
Vaaleat/punertavat
Rinnoille asti
Ei mitään paskassa pyöritettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891