Miten pitkät?
Väri?
Muoto?
Muuta?
Itselleni on tämmöiset:
Hieman yli olkapään.
Blondi-oranssi(en värjää)
Lainehtivat
Ei kaksihaaraisia, elinvoimaisen, kiiltävät... Ylensä tulee kehuja hiuksista.
Kerro millaiset sinulla on?
ihanne hiukset naisella
14
<50
Vastaukset
- jhuuhelikkäs
tykkään jos tytöil on semmosseet rintojen alle ylettyvät punaset hiukset itel semmone pehmee ananas oon porist ja 13v poeka
- dfhh
rintoihin ylettyvät, brunette, sille suorasti. mul on ananas :O
- kaunisfleda
Noh minulla on liukuvärjätty vaaleiksi...(vähän vaalean punaista häivähdystä) ja vähän lainehtivat rintoihin ylettyvät...
- kaljunaine33
kalju
- aksk
olkapäihin asti pitkät, tummanruskeat tai tummanpunaiset :) myös iso plussa on jos pitää usein hiuksia kiinni :> 18v poika olen :)
- Jooooo187419iutg
Miten pitkät:
Ainaki rintoihin asti. Peppuu pisimmillää.
Väri:
Blondi tai brunette.
Muoto:
Suorat.
Muuta:
Puhtaat hiukset ei mitkää likaset tai semmoset :'D - Eimullamuuta
Mulla on vähän yli leuan ulottuva polkkatukka,ruskeet,taipuu sisäänpäin vähän
- asdasdgaetlgf
Tällaset: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/8b/2b/0f/8b2b0f97ced91b65b0c4c0da0e1b9bdc.jpg
Olen poika 14v- Piirakki
Söpöt
Karvaiset
- Djjdjf
Brune pitkät keskipitkät lainehtivat kiva jos pitää usein kiinni
- Nvgukvg
Punaiset, rinnoille asti ylettyvät hiukset. Myös vaaleanpunaiset on joskus tosi upeet. Itsellä pystyt tummanruskeat hiukset T: poika 17
- semmostaxdc
Itelläni rintojen alspuolelle ylettyvät punaiset hiukset. Luonnonkiharat ja elinvoimaiset, myös paksut xd.
- es-tölkki
Vaaleat/punertavat
Rinnoille asti
Ei mitään paskassa pyöritettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718