Picasan päivitysilmoitus

kestää_pitkään

Eilen avatessani Picasaa sain ilmoituksen että päivitys olisi valmis ja kysyttiin että käynnistetäänkö Picasa uudelleen päivitettynä, siis päivityksen asennus. No, laitoin että kyllä. Mutta kun sitä päivitystä ei sitten mitenkään ilmaantunut, vaikka kone oli auki pitempään tuon jälkeen ja tein muuta koneella. Kestääkö se päivityksen tuleminen niin tuhottoman kauan vai mikä tässä mättää? Käynnistin sitten eilen sen Picasan uudelleen, sama ilmoitus ja kysymys, ja taas laitoin että kyllä. Eikä mitään näyttänyt tapahtuvan.
Tänään avasin koneen äskettäin, ja yritin sitä Picasaa avata, niin taas tulee sama ilmoitus...

Kestääkö se päivittäminen siis aivan tolkuttoman kauan?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seauttaaasiaan

Asenna se uudestaan.

• kannu

Tai katso "Ohje" takaa jos siellä on " Tarkista päivitykset"

• kestää_pitkään

No jaa, jos olen joitakin ottamiani kuvia muokannut Picasassa, sekä tehnyt niille Picasaan oman kansion tallennuspaikaksi, miten mahtaisi käydä näiden, jos poistan Picasan ja asennan sen sitten uudestaan? tosin eivät nämä kuvat mitään arvokuvia ole.

Siksi toisekseen, jos kerran on jokin automaattinen päivityssysteemi, niin mitä itua on sitten itse lähteä poistelemaan ja asentelemaan. Muistaakseni se ensimmäinen asennuskin, jolla Picasan itselleni hankin, kesti kauan, kun se latasi kaikki kuvakokoelmani sinne sisään.

• Eipidätehdä
        kestää_pitkään kirjoitti:

No jaa, jos olen joitakin ottamiani kuvia muokannut Picasassa, sekä tehnyt niille Picasaan oman kansion tallennuspaikaksi, miten mahtaisi käydä näiden, jos poistan Picasan ja asennan sen sitten uudestaan? tosin eivät nämä kuvat mitään arvokuvia ole.

Siksi toisekseen, jos kerran on jokin automaattinen päivityssysteemi, niin mitä itua on sitten itse lähteä poistelemaan ja asentelemaan. Muistaakseni se ensimmäinen asennuskin, jolla Picasan itselleni hankin, kesti kauan, kun se latasi kaikki kuvakokoelmani sinne sisään.

Ei pidä tehdä Picasaan kansioihin vaan resurssienhallinnasta.

• kestää_pitkään
        kannu kirjoitti:

Tai katso "Ohje" takaa jos siellä on " Tarkista päivitykset"

Miksi pitäisi vielä mennä katsomaan, kun ohjelma itse ilmoittaa että olisi päivitys, ja jopa sitten kysyy, että käynnistetäänkö picasa uudelleen ja päivitetään siinä samalla?
        Ilmeisesti päivitys kestää pitkään, kun kerran siellä niitä kuvia on, muuta syytä en nyt itse keksi. Annan siis koneen olla auki nyt tosi pitkään. Ja katsotaan sitten, josko se Picasan päivitys valmistuisi.

• niinkö_

Niin, mitä ei pidä tehdä? Siellähän se kansio on, katsoo sitä joko resurssien hallinnasta tai Picasan sisällä kansiopuusta. Ei pidä, mutta olen tehnyt.

• ei_pidä
        Eipidätehdä kirjoitti:

Ei pidä tehdä Picasaan kansioihin vaan resurssienhallinnasta.

Olen tehnyt sen muokkauskuvakansion Picasaan, koska en halua Picasalla muokattuja tallentaa alkuperäiskuvien päälle. Kiitos kuitenkin vastauksesta sinullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe