Luonnollisen lain nojalla, vanhemmalla on oikeutta hoitaa lastaan KOTONA.
Naiselle ei koskaan riitä, kun naapurin keski ikäiset ÄMMÄT työntävät neniä toisten nuorten elämään. He soittavat sossuhakaristeja. Millä oikeudella he ovat paremmat vanhemmat vieraalle lapselle?
Eikös elämä ole virheiden tekoa? Myös Ämmillä, joilla vittumunia enää ole? Älä työnnä nenääsi, akka, vaan lähde Espanjaan.
Älköön mikään ÄMMÄ tulkoon lapseni lähelle!!! Kun Suomessa on niin kiva järjestelmä. Mitä ämmiä vaivaa? Hoitakaa omia pentujaan, eikä muiden.
MINULLA ON OIKEUTTA HOITAA LASTANI KOTONA
vittujooo
3
72
Vastaukset
- outoontämä
Kielenkäyttösi kuvaa sinut hyvin. Kaikkea hyvää.
- lapsiturvaan
En ihmettele, jos tämän henkilön nuoren asioihin puututaan. Kenties sijoitus olisi paikallaan.
- gribber
kielenkäyttöni on sinua varten joka teit rikkeen. myös kommenttisi kuvaa asenteesi nuorta perhettä kohtaan. ei mitään uutta siis. mutta jos tulet lapseni lähelle, niin pudotkoon jalkasi kaivoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049