Voisitko sä ensi kerralla

olenvaanihminen

yittää olla katsomatta mua kuin aavetta ja niin voisin ehkä tohtia moikatakin ;)

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aimsorry

Lupaan olla katsomatta mikäli se sun mielesi pahoittaa

• eihyväntähden

ja koskaan et oo ap ta nähäny ekkä tuu näkeen, on nää korneja vastauksia.

• handellamenee

tänään lujaa :))

• Hienoahuomata

Että välität sentään siitä ettet tuota pahaa mieltä vieraille ihmisille !!

• Voinluvata

Yritän olla kiinnittämättä suhun muuten huomioo mut jos tuut vastaan jossaki niin voin ehkä moikata ellet tee sitä ekana.

• kaivosmiäs

moikkaile keskenäs!

• Okeijooenap

En sitten moikkaakkaan jos niin haluat. Selvä. Eli siis lupaan olla kattomatta ja en kiinnitä huomioo ja en moikkaa.

• josnäänkatsonkivasti

En ole nähnyt ketään tuntemaani lähimenneisyydessä, eikä minulla siis tietoisesti ole ollut "aavekatsetta". Ehkä siis silmät tippuneet kokonaan päästä.

• envoijosentunne

Jotain tuttua olikin joo... ajattelin että ehkä veli tms. Mut kun on toi kasvomuisti aika huono...

• kauheapuutese

Ens kerralla sit heti käsipäiväätä vaan! Joskus jännitän tunnistanko omat lapset päiväkodin pihalla... NIIN huono siis:)

• puupääoot

Ei helvetti sun kanssa;D Siltäkö näytin ja mistäköhän ois johtunna?

• vieläpuupäämpi

Ehit lähtee jo?:(<3

• eivoitietää

;D No kun siihenki voi olla niin monta syytä. Ehkä olet ihastunut, et pidä musta tai olet muuten vaan ujo.

• ujojaihastunut

Ja vielä ihastuneempi;)

• useamminpitäisinähdä

Voin yrittää, mutta onhan sinun näkeminen niin veret seisauttava kokemus, koska se tapahtuu valitettavan harvoin.

• oon_just_se

Mun skikuli seisoo kun katon sua. Oot mun rakas iäti. Runkkaan sun asunnosta pöllimiini stringeihisi. Ne on jo ihan mälliset. =)

• kylmäkatse

Ei vika ole sinussa, olen vain kävelevä aave. Sisältä kuollut. En jaksa kiinnostua enää kenestäkään.

• ajatuksissaniolen

Yritetään muistaa. Ja ihan mukava vaan, jos tohdit moikata :)

• Pipipääoon

No kun ei pää toimi..kumpikaan..Kamala stressi ja univelat,olo kuin zompilla..moikkaa vaan jos haluat,ei se mua heilauta suuntaansa ei toiseensa..Miten vaan..ja itekkin kyyläsit,,aika tarkkaan..

• Josootsinäse

27.7 klo noin 10.30-11,30?Pirkanmaa?

• Voisinkohan

Silloin juuri! Tampereella ;)

• Josootsinäse

siis onko niemenranta?H...?

• mustatlasitseuraavaksi

Vanha viidakon sanonta " katsomatta paras"

• näinteemme

Toiveesi toteutuu. Ei töllötetä kuin aavetta vaan hymyillään MOLEMMAT ja MORJESTETAAN.

• Oijoijoi

Nyt on korkeet tavoitteet...

• yritetäänainakin

Saahan sitä aina suunnitella, eri asia sitten miten tositilanteessa toimimme ;)

• Hahaniinpä

Varmaan yhtä akward ku aina ;D

• elämäontivolia

Niin turhauttavaa, aave - kaupungissa...

• Josootsinäse

Niemenranta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe