Hei.
Minua kiinnostaa tietää, että vanheneeko murhayritys koskaan?
Minun ja ystävättäreni päälle yritettiin ajaa muutama vuosi sitten tukkirekalla.
Eikö poliisi tutki murhayrityksen ihan viran puolesta asiaa,
sillä tiedän paljon hyviä poliisia.
Lisäksi lisätietona voin mainita, että olen myös törmännyt sellaisiin
rikollisiin poliiseihin, joita en edes tiennyt olevan olemassa.
Tehtailevat rikoksia anonyymiteetin suojissa.
En ole rikollinen.
Vanheneeko murhan yritys?
3
161
Vastaukset
- EiMeillä
Murhan yrityksestä tuomitaan korkeintaan 12 vuotta vankeutta. Siis 20 vuoden vanhenemisaika.
Ei poliisi mitään tutki, jos sen tietoon ei saateta, että olisi tutkittavaa.
Loppuosa aloituksesta oli sellaista kuraa, että ei maksa vaivaa kommentoida.- kaikkonnäköjäämahollista
Ketjun aloittaja voi olla asialla myös muun syyn vuoksi. Huomaatko nimimerkki: EiMeillä
Olisiko sillä huolenaiheenaan murhan yritys, johon on itse syyllistynyt?
Tuo poliisien haukkuminen... Onko tuo niitä premiaatan juttuja vai kuinka?
- Totuus-Tehtävä
Poliisin arvostelu jossa vedotaan marginaali ryhmiin ei siis kaikkiin poliiseihin on ikävä kyllä tosi asioihin perustuvaa laatua. mutta se miksi ko asia yhteydessä niin tapahtuu on merkki siitä ettei henkilö oikein luota rikollisiin poliisehin ja sitä ei kannata ihmetellä sillä kukapa sitä nyt rikollisiin poliiseihin luottaisi
Asian laita nyt on vaan niin että hyvin monet pelkää juuri tuosta syystä poliisia ja henkilöllä itsellään on asiasta ilmeisesti kokemuksiakin. joten asia askarruttaa kovasti mieltään ,, toisaalta miksi hän kyselee pitkähkön aja kuluttua rikos asian perään jonka tietää tulevan haudatuksi niin nyt kuin silloinkin.
Ihan vaan lopuksi heitän kysymyksen? miltä tuntuis itse olla rehellinen poliisi työ yhteisössä, jossa tietää olevan vakaviiin rikoksiin syyllistyviä virka veljijä? asia on ollut ajankohtainen mm helsingin huume poliisin ja muissa yksiköissä ja koko suomihan tähän teemaan kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760