Good Evening from Jannica Puistonen. We are World Child News. The Happy broadcast here to cooooome right now.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Sosiaaliset maailman ongelmat ratkaistaan suuremmalla teknologisella innovaatiolla. Panostetaan hienovireiseen teknologiaan kommunikaatiovälineistä logistiikkaan, kehitetään asuinmiljöön omavaraisuutta ja ekologisuutta. Lasketaan väestön kasvua ja jaetaan maapallo tasa-arvoisesti, sillä sosialismi on globaalin pallomme aate. Toisaalta on saatu hyviä yrityksiä kosmoksen valloittamisessa. Tiede kehittyy eteenpäin, eikä tarkkaa ennustusta ole vielä, mihin elämä keskittyy maapallolle tai avaruuteen.
Sosiaalisen suurväestön jäännite turvataan sosiaalipolitiikalla. Jälleen kerran omavaraisuus, kotikonnu, ekoasuminen, puutarhakaupunki, globaali liikenne ehdottomasti kuriin tunneleihin ja päästöt talteen, työteko kotoa käsin, joukkoliikenne globaaliseksi, puhdas luonto, lähiseutupolitiikka.
Tästä päästään terveeseen perhe asenteeseen. Kuka on nainen? Ikuinen kysymys. Nainen haluaa synnyttää luonnollisesti ja kasvaa perheen mukana. Naisen vastuu on perhe. Keinosynnytys ei kannata, vaan naisen kipusynnytys. Kipu on rakkautta ja jokainen äiti tietää sen. Ei ole muuta elämää, jos ajattelee, että tiede on elämää, niin oikeastaan elämä on syntymä-lapsuus-nuoruus-aikuisuus-vanhuus-kuolema. Perhe on sielun valittua yksikköä, josta matkustetaan elämämme halki. Tiede tekee näkyväksi asioita, joita ei enää kolmannella silmällä näe, koska se sulkeutuu. Siksi naisesta tuli loogikko, joka johdattaa miestään tieteen tekoon, jotta kotona olisi keskuslämmitys, ruokaa jääkaapissa ja oma synnytyslääkäri. Tiede tulee kuljettamaan meitä siihen, mihin vain vanhat pyhät partamiehet ylsivät. Tiede todistaa sielun olemassaoloa ja avaruusolioita.
Lapsiin kohdistuu erityistä huolenpitoa ja panostetaan laatuun eikä määrään. Toisaalta voi matkata avaruuteen pois.
Nykyiseen maailmaan kuuluu paljon lapsiin kohdistuvia vääryyksiä. Niitä pitää hoitaa ja raitteet, jotka kuljettivat meitä kauas omista läheisistämme, asettaa kotipaluun. Oma lapsi kullan kallis.
WCN
WCN. Be aware of the comming world changings
WCN
2
103
Vastaukset
- vaikuttaaseonneelta
Onko tuo joku pöpien tietotoimisto?
- gripper
eikun oppien työvoimatoimisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381