kaksi eri unta

unissasekoilija

Ensimmäisessä unessa en nähnyt unta itse synnytyksestä, vaan unessa 'tiesin' että olin synnyttänyt. sen jälkeen kun olin sukulaisteni ympäröimä, sain vauvan syliini ja olin varma että hän on kehitysvammainen. Kaikki muut kuitenkin väittivät että ei olisi. Mutta hän oli. Vauva oli oranssitukkainen pieni tyttö ja rakastin häntä sydämeni kyllyydestä. Vauva oli myös todella iso ja painoi paljon kun pidin häntä sylissäni. Sen myös muistan että vauva syntyi joulukuun lopussa.

------

Toisessa unessa olimme sukuni kanssa jollain pienellä veneellä jossakin järvellä/joella. Takanamme oli Viking Linen iso laiva joka teki jonkun ihme käännöksen niin että veneemme kaatui ja kaikki katosivat pinnan alle ja olimme jonkunlaisessa 'tsunamissa'. Yhtäkkiä olimme vanhalle kesämökillämme(mikä on jo myyty vuosia sitten) ja kaikki olivat selvinneet. Ulkona kuitenkin ukkosti kovaa ja pelkäsin että salamat iskevät mökin sisään. Ikkunat olivat auki mökissä.


Nämä kaksi unta näin viime yönä ja jäi askarruttamaan että mitä nämä mahtavat tarkoittaa. Unet olivat todella todellisia ja jäi vaivaamaan. Toivotaan että joku osaisi tulkita nämä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa

      Hei,
      Tulkitsisin unet seuraavasti:

      Ensimmäinen uni:


      Syntymä unessa edustaa aina uutta alkua, tuoretta ideaa ja luovuutta.
      Unennäkijä tässä ko unessa " tietää" että "on synnyttänyt" jotain uutta,
      hän siis tiedostaa selkeästi aikaansaaneensa jotain huomionarvoista ja merkittävää.
      Se (synnytys) ilmentää myös sisäistä kasvua/sisäistä lasta/henkistä kasvuvaraa ihmisen sisimmässä.

      Kehitysvammaisuus, huoli ettei lapsi ole terve, on varsin yleinen murehtimisen aihe toisen kolmanneksella olevilla odottavilla äideillä. Mikäli unennäkijä ei kuitenkaan odota lasta, saattaa uni ilmentääkin arkuutta/pelkoa tuoda esiin jotain aspekteja mitä liittyy tähän unennäkijän synnyttämään uuteen projektiin.

      Hän saattaa epäröidä onko se/siinä kenties jotain kehittämisen varaa vielä ennen kuin esittelee sen julki. Ympäristö tosin (unen sukulaiset) hyväksyisi tuotoksen ihan sellaisenaan (ovat kannustavia,rohkaisevia) eli heille kelpaisi tuo projekti tai idea, mutta unennäkijä itse haluaa viedä huomion siihen epätäydellisyyteen (pointata sitä) ettei se (lapsi/idea) olekaan täydellinen vaan juuri epätäydellisyys tekee siitä uniikin ja juuri siitä syystä hän pitää siitä (ainutlaatuisuuden vuoksi ei täydellisyyden). Hän haluaa säilyttää käsittääkseni jutun kehityskelpoisuuden ja pitää juuri sitä tärkeänä/arvokkaana että sillä on jatkossa kehittymisenmahdollisuuksia mihin tahansa suuntaan.
      Joulukuun loppu taitaa sitten olla ns "luovaa aikaa" tälle unennäkijälle tämän unen pohjalta.

      -----

      Toinen uni

      Iso laiva edustaa muutosta/ yllättävää vastoinkäymistä tai menetystä joka koettelee sukua/lähipiiriä (veneessä olijoita).
      He (suku) ovat tiivis ´ja toimiva yhteisö koska matkaavat unessa "samassa veneessä" ja selviävät oikein hyvin elämän mahdollisista koettelemuksista, eli juurikin näin kuten uni kertoo:
      "...Yhtäkkiä olimme vanhalle kesämökillämme (mikä on jo myyty vuosia sitten) ja kaikki olivat selvinneet."

      Avonaiset ikkunat (mökissä) kuvaavat hyvin ihmisrakasta, sosiaalista elämäntyyliä/avoimuutta muita ihmisiä kohtaan ja tämä saa unennäkijän joskus huolestumaan/pohtimaan "että salamat iskevät mökin sisään" eli lieneekö avoimuus asenteena aina joka tilanteessa/jokaisen kanssa viisasta, sillä se (avoimuus) tarjoaa samalla mahdollisuuden loukkaamishaluisille loukata (salamaniskut sisään).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe