iso muna on niin kiehtova asia? Se on vaan kyrpä, ei mitään sen ihmeellisempää. Onko miehillä enimmäkseen pienet vehkeet?
Miksi joillekin naisille
10
<50
Vastaukset
- kysyäSaa
Miksi useimmille miehille pimpin tiukkuus on niin kiehtova asia ? Se on vain vittu, ei siinä sen ihmeellisempää. Onko naisilla enimmäkseen löysät vehkeet ?
- J2H
väljät vehkeet on pienimunasten propagandaa
- Vain.propagandaa
J2H kirjoitti:
väljät vehkeet on pienimunasten propagandaa
Voiko sen selkeämmin sanoa.
- taisittennäin
iso muna on väljäpilluisten propagandaa
- luonnollinenasia
Kyllähän luontokin sen tekee, että suvunjatkamisesta ovat kiinnostuneita niin miehet kuin naisetkin. Siinä mielessä todella luonnollista että miehen penis kiinnostaa naisia.
- kysyäSaa
Lähinnä näin :) Puolin ja toisin.
- kutittaa
SIKSI KUN EIVÄT VALMISTA ENÄÄ 2L TALOUSKALJAPULLOJA!!!!
- tämänmielipide
Miehillä taitaa itsellä vain olla paineita asian suhteen.
Jos on hyvä käyttämään lantiota, kieltä ja sormia niin sillä ei ole merkitystä onko se vehje 10 vai 15 cm pitkä.
Ja pidemmällä ei saa kuin kipua aikaan.
Olisi kiva vehtailla uudelleenkin:)
Ei ole kauaa aikaa kun eräs mies sanoi että hänellä on pieni, ei ollut.
Ihan normi ja riittää oikein hyvin.- tämänmielipide
Ups, meni tuo vehtaus kohta väärään kohtaan tekstiä..
Sen piti olla viimeinen lause.
- mielipiteeni
En tiedä miksi jotku naiset suosii isoja. Mies ku olen, ni ei voi tietää.
Miehenä voin sanoa, etten ole vielä tähän menessä törmännyt naiseen, jolla olisi liian väljä alapää. - En tiedä miksi.
Olen sitä mieltä et tärkeintä on, se mitä korvienvälissä on.
Luulen et jos ihminen valikoi kumppaninsa koon tai ulkonäön perusteella, oli kyseessä pelkkä seksisuhde tai mikä tahansa suhde, on hän liian pinnallinen makuuni. Hyvä seksi vaatii kemioiden toimimista. Sitten kun puhutaan rakkaudesta, ollaa ihan eri tasolla myös seksin osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770