Hei,
Olisin tekemässä laajempaa juttua lapsettomuudesta ja lapsettomuushoidoista radioon ja verkkoon.
Eli haluaisin haastatella juttuihin miestä, joka on puolisonsa kanssa käynyt läpi lapsettomuushoitoja. Haluaisin kuulla henkilön ajatuksia ja kokemuksia hoidoista ja lapsettomuudesta, kun hoidot eivät ole tuottaneet tulosta. Ja haluaisin juttuuni pohjoiskarjalaisen haastateltavan. Lisäksi toivoisin, että haastateltava haluaisi kertoa kokemuksistaan omalla nimellään ja kasvoillaan.
Kokonaisuudessaan tarkoituksenani olisi siis tehdä ihmisläheinen juttu lapsettomuudesta ja tuoda miehen näkökulma esiin. Itse olen omassa perheessäni nähnyt vierestä, minkälainen prosesssi lapsettomuushoidot ja lapsettomuuden läpikäyminen on, joten ymmärrän kuinka henkilökohtaisesta ja vaikeastakin aiheesta on kysymys. Lapsettomuus on kuitenkin asia, joka koskettaa monia ja mielestäni olisi tärkeää tuoda esille miesnäkökulmaa aiheesta.
Mikäli, joku kiinnostuu kertomaan tarinansa niin minuun voi ottaa yhteyttä numeroon 013 510 7467 (klo. 9-17) tai sähköpostilla [email protected].
Juttu pitäisi saada tehtyä nopealla aikataululla eli tällä viikolla, pyydän siis pikaista yhteydenottoa.
YST NELLI KALLINEN, Yle Pohjois-Karjala
HAASTATELTAVA HAUSSA POHJOIS-KARJALASTA
YLENelliKallinen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954