Oma narsisti-psykopaattini

oma_narsisti_

Voitte lukea tuolta alempaa jo heittämäni päiväkirjamaisen selostuksen hänestä ja meidän suhteestamme.
Nyt on tilanne tämä, että kuluneena viikonloppuna saunoimme ja rakastelimme. En tiedä taas miksi näin kävi mutta siitä vaikeudesta päästä narsistista eroon olen usein kertonut.
Nyt tilanne on avoin kaikelle....

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tä_

Oletko tosissasi?!

• Aloittaja-trolli

Olen tämän aloittaja ja hävytön trolli... saan tästä kiksejä, joita ei muuten heru... siitä myöhemmin.

• ja_hävytön

ja hävytön trolli tuli tännekin taas. Mitä saat toisten kiusaamisesta?

• Onnea_nuorelle_

Onnea nuorelle parille!
      Toivoo narsisti-psykopaatin omistaja

• kerro_lisää_äähh

Noh, oliko sähkösauna vai puu? Asennot?

• YLT

Niin, näitähän on nähty ja koettu-siis erillaisia saunomisia ja sitä, että jos seksuaalinen yhteenkuuluvuus tuo taas tiettyä yhteyttä kahteen ihmiseen ketkä ovat eronneet, niin siitä voi tietysti muodostaa kukin omia mielipiteitään ja myöskin kiinnittyä tietynlaisesti emotionaaliseen loukkuun. Tuolla tarkoitan sitä että kaikki me olemme kuitenkin yksilöitä ja näemme niin eri tavoin asiat kuin myös suhteemme omaan itseen on vaihteleva. Mutta sitä toki ihmettelen että miksi niin moni ikäänkuin ulkopuolelta ihmisten parisuhdetta haluaa sinne saunaan ikäänkuin mukaan, heittämään tavallaan löylyä ikäänkuin lisää siihen kiukaaseen? Ja miksi ei tule mieleen kysyä kiukaan mallia?

• hauskaa__

Vaikuttais olevan parodia-ketju kahdesta vakikirjoittajasta tämä :D

• minun_on_hän

Minun narsisti-psykopaattini, MINUN (huom.MINUN!!!!) narsisti-psykopaattini, minun narsisti-psykopaattini, minun narsisti-psykopaattini!!!!!!!!!!!!!!

• Se_oikea_omistaja

Miksi ihmeessä toivoisit että hän olisi sinun? En ihan ymmärrä...

• Niin_miksi_

Niin, miksi jollakin kiehuu ihan yli äyräiden, jos jollakin on oma narsisti-psykopaatti? Tämähän on ollut jo kauvan minulla...

• nyt_ja_heti
        Niin_miksi_ kirjoitti:

Niin, miksi jollakin kiehuu ihan yli äyräiden, jos jollakin on oma narsisti-psykopaatti? Tämähän on ollut jo kauvan minulla...

Haluan seksiä kanssasi!

• nauran

Paras ketju koskaan :D

• kröhöm_nyt

Kröhöm, nyt on mennyt asiat sekaisin. Pyydän anteeksi jos röyhtäsin tms.

• ghjjhggh

Ooksä Se kaiku?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      250
      5201
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      59
      3961
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3627
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3580
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3335
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2496
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      61
      2397
    Aihe