E-nesteen tekeminen

phphp22

Moro! tarvisin vähä apua kun teen itse nesteet sähkötupakkaan. Minulla on 50/50 vg/pg pohja nestettä ja 100mg nikotiinia ja flaworwestin makuja ja teen seokset netti laskurin mukaan ja silti nesteet maistuvat aivan kaamealta? atomisaattorin vaihtanut useaan otteeseen eikä silti auta... tietääkö ketään?

26

22996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzzzzzzzzzzw

      kuse tölkkiin ja uita nikotiini nesteesi siihen. polta sitä ja sitten ehkä tajuat että ei se pössyttely ole hyväksi

    • arska1234

      Vaikea sanoa mikä mättää :(

      Liikaa nikotiinia, liikaa tiivistettä ehkä ??? Jotkut nesteet vaatii "kypsytyksen" ennenkuin maku on parhaimmillaan....

      Kaikki nesteet ei maistu hyvälle muutenkaan, makuasia nääs ;)

    • gpohja

      Kait sä laimennat sen 100mg:n nesteen miedommaksi, tuohon pitää lisätä runsaasti 0mg:n pohjanestettä mukaan, pelkän makutiivisteen lisääminen ei paljoa nikotiinipitoisuutta laske.

      Kerro tarkemmin miten sä teet.

    • Huonomuistinen

      Muistaakseni 10mg kaupalliseen 0% makuputeliin tulee 100% nikotiinia 6 - 12 tippaa. Sen tilavuuden voi laskea mut en jaksa enää muistaa tarkasti.

    • Huonomuistinen

      tilavuuspitoisuuden voi laskea laskimella ynnäilemällä.

    • Huonomuistinen

      tarkotin 10nen millilitran puteli siis se tötsä mikä on yleiskokoa kaikilla valmistajilla.

    • Tomi2443

      Ite kans yrittäny sekoitella noita omia nesteitä mutta lopputulos on aina ollu ihan karmea!!! Suosittelen vaan tilaamaan suoraan verkkokaupasta nesteet. Niitä saa ainakin täältä paljon eri makuina ja eri nikotiinipitoisuuksilla. http://www.paulsaar.com/

    • Huonomuistinen

      Ravistaa pitää hyvin. Mielellään jollain laitteella. En ole ite yrittänyt tehdä. Tilaamala saa useimmat maut.

    • Huonomuistinen

      Mun ykkösmaku on cannabis ja nimikin sanoo et on ongelmallinen tilata. Itse valmistäminen on tosi epäilyttävää ja siksi vain tilaan. Tästä liikkuu ilmeisesti kahta makuversiota. Tykkäsin tummemman värisestä. Tuostakin huolimatta kun muutenkin asun täällä "sovinistien" alueella niin mainitun kaltaiseen tuotteeseen ei suhtauduta järkevästi enempään kuin ei esim homoihinkaan XD

    • Anonyymi

      Vanha ketju näköjään mutta yhdestäkään uudemmasta en löytäny niinkään yksinkertaisesta vastausta kun että mikä on se näiden sekoitussuhde...

      Jos ette tienneet niin näitä myydään pulloissa... 60ml putkilo löytyis, laitanko sinne 10ml 18% nikotiinia, 10ml makua ja loput pohjanestettä vai miten tää homma toimii? Vaiko puolet vaan pohjaa ja enemmän muita...

      • Anonyymi

        No siis jos haluat 60ml tehdä, niin 40ml pohjaa 10ml makua ja sitte 10ml 18mg/ml nikotiinia tekee siitä tasan 3mg valmiin nesteen. Eli juuri noin.


      • Anonyymi

        käytä etistä saatavia makulaskureita nini menee edes lähellekin oikein nuo VG,PG,maku,nikotiini pitoisuudet sitten, esim jossain happyjuice,com illa oli loistava makulaskuri mitä itse käytin kun sekoittelin liemiä, yleensä litran kerrallaan tein varastoon kypsymään omaa makuani.


    • Anonyymi

      Pullo melkein täyteen pohjanestettä, sitten makua ja nikotiinia haluttu määrä (netistä löytyy laskureita tähänhommaan). Ja useimmat nesteet tarvii kypsytyksen että maku paranee.

    • Anonyymi

      Shkötupakkakin aiheuttaa syöpää, joten siitä vaan poijjaat.

      • Anonyymi

        Ja keksit tämän omasta päästäsi vai löytyykö sitä faktaa?
        Sipsit ja muut ruoat aiheuttaa syöpää, että siitä vain syömään.


    • Anonyymi

      20ml pohjaa, 18mg niksaa joku 50 tippaa ja makua 25-30 tippaa. Tuollein minä teen ja hyvää on tullut. Ja ne Flavorwestin maut voi heittää mäkeen.

      • Anonyymi

        Nehän on just niitä parhaita.


    • Anonyymi

      2/4 pohjaa 1/4 makua ja 1/4 20mg niksaa nii mie teen ja hyvä tuloo

    • Anonyymi

      Jos siulla on 60 ml pullo ja haluat tehdä 4 mg/ml -nesteen, niin niksaa valmiissa tuotteessa on 4x60=240 ml. 240 mg. Nikotiininestettä siis tarvitset 240 mg / 18 mg/ml = 13,33 ml. Jos makuaineen suositeltu suhde on 20%, niin makuainetta menee 60 ml * 0,2 = 12 ml ja lopuksi pullo täyteen pohjaa.

    • Anonyymi

      Mulla on 60ml pullo johon teen sekoituksen, 5ml makunestettä sekä 5ml nikotiinia ja loput pohjanestettä

      • Anonyymi

        Ei oo hyvä tollanen, vaihda heti sekoitus-suhdetta.


    • Anonyymi

      Voiko pelkkää makutiivistettä polttaa

      • Anonyymi

        Polta vaikka mummoas ei ketään kiinnosta


      • Anonyymi

        Mikä lienetkin niin homma täysin hakusessa sulla. Älä edes harkitse


    • Anonyymi

      http://www.todmuller.com/ejuice/ejuice.php
      Tällä sivustolla lasken itse tarvittavan suhteen joka kerta. Maku nesteissä ilmoitetaan pitääkö olla esim.10%,15% vai 20% . Laitan myös 100mg niksan ja sen määrän se laskee tietty myös-ei tarvii laimentaa turhia. Kypsytys mielellään lämpöisessä ja pimeässä ainakin 2-3 pvä ja tulee niin hyvä kuin itse mausta voi saada. Joissain ei auta edes kk kun maku on vaan kamala😆.
      Mikäs on porukan kanta tähän kun liikkeessä myyjä neuvoo täyttämään maku pullon tyhjän tilan niksalla? Ja tällöin on kuuleman mukaan neste valmis? 😆 En ole sen jälkeen ko liikkeessä käynyt🙈

    • Anonyymi

      pelkkä VG/PG ei ole mitään makua, siihen lisätään maku esanssia vielä jokunen Mg, nini maistuukin joltain, nuo VG/PG ovat vain perusaineet savun ja maun voimistamiseksi se maku täytyy lisätä siihen myös. itse teen myös liemet ja VG/PG on perus satsi johon lisään aina oman makuni mukaan eri makuja mansikkaa tai minttua ja nikotiinia sen normaalin 18Gr satsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe