Unohdanko.

sanni197

Tapasin alkuvuodesta miehen. En ole saannut häntä pois mielestäni millään, jokin hänessä vetoaa minuun että pyörii ajatuksissani. Se onkin se kumma juttu etten tunne häntä mutta haluaisin jutella enemmän. Meillä oli silmäpeliä mutta emme oikeastaan puhuneet sen kummemmin. Hän vaikuttaa ujolta tapaukselta, mutta en halua pelästyttää tyrkyttämällä seuraani. En ole kyllä häntä nähnyt moneeeen kuukauteen että onkohan liian myöhäistä lähettää esim. viestiä. En edes tiedä onko hän edes kiinnostunut enään minusta...tai edes onko ylipäätänsä edes ollut kiinnostunut. Oli vähän hämmentävä.

7

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwefwefwe

Ei ikinä ole liian myöhäistä laittaa viestiä, miehet tykkää kun naiset tekee suoran aloitteen. Pelkkä katselu ei tilannetta edistä kuten huomasit :D

• painokone

Mä oon se mies. Oon varattu mut voin salaa painaa sua kyllä. Jos käy?

• Oikeaminulle

Tapasin myös naisen lapsen harrastuksen parissa.Hillitty ja upea nainen.Asumme eri paikkakunnilla.Vaikea saada mielestä,vaikka ei paljoa ehditty puhua.Ikävää kun ei tiedä edes nimeä.Harrastuksen jatko epävarmaa.Nainen saattaa jäädä ikuiseksi
      mysteeriksi minulle.Joskus vain joku tuntuu niin ...oikealta.

• otayhteyttäjakatso

ota yhteyttä häneen, hänellä on kuitenkin tunteita sinua kohtaan. Ymmärräthän sen, että et voi yksin pitää häntä mielessäsi jos toinen ajatustasolla on sinut torjunut ja sulkenut pois. Joten todennäköisesti myös hän ajattelee sinusta samalla tavoin.

• Oikeaminulle

Olet varmaan oikeassa.Pitää liikkua enemmän.Ehkä tapaan hänet jossain ennemmin tai myöhemmin.Toivottavasti harrastus jatkuisi.

• onoikeasinulle

Lenkille työpäivän jälkeen ulos tietenkin ulkoilureitille kun sää sallii. Sisäliikunta on sadepäiviä varten.

• vähäpasmatsekaisinmeni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe