Toiminimellä kaupassa ?

iskelmähiippari

Sellaista tässä miettinyt kun tekisi mieli työpaikkaa vaihtaa ja kaupan alalla nykyisin niin nihkeästi tarjotaan tunteja aina ( nykyisessä työpaikassa kuitenkin täydet tunnit niin ei viihti vaihtaa 30h tai alla sopimukseen). Ja toisinaan taas tuntuu että ei haluaisi vain yhteen myymälään jäädä kiinni.
Siispä onko kellään tietoa olisiko sellaiselle yhenmiehen varamiespalvelulle kysyntää ?
Eli tekisin tuurauksia ja sijaisuuksia kaupoissa. Kokemusta kaupan alalta löytyy kassasta, hyllytyksestä, leivän ja grillituotteiden paistosta, liha/kalan käsittelystä, s ja k ryhmien järjestelmät suht tuttuja että molemmissa voisi työskennellä ja melkeimpä kaikilla osastoilla.

Ja sitten työstä kun puhutaan niin puhutaan myös rahasta. Mimmoisia tuntitaksoja tämmöisestä voisi periä ?

Itse olen hahmotellut suurin piirtein näin (jos nyt tämmöinen joskus toteutuu)

Arkisin 06.00-21.30
32€/tunti (sis alv)

Lauantaisin 06.00-21.30
43€/h (sis alv)

Sunnuntaisin
55€/h (sis alv)

Niin ja ennen kuin kukaan alkaa vinkumaan että kaupan alalla tuntipalkat on
n11-12€/h. Niin noista summista siis maksetaan alvit, yelit, vakuutukset yms pakolliset. Lisäksi jos kauppa tarvii akuutisti henkilökuntaa vähäksi aikaa niin siitä tulee "piilokuluja" tosi paljon jos palkaat vaikka kuukaudeksi työn tekijän ihan kaupankirjoille. Lisäksi jos sairastun niin en voi myöskään laskuttaa.

Eli jos joku joka ymmärtää näistä ja / tai on kokemusta niin vois vastailla :)

0

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        134
        5432
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        31
        3892
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2490
      4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
        Maailman menoa
        39
        2067
      5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
        Ikävä
        24
        1833
      6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
        Ikävä
        25
        1739
      7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        41
        1660
      8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        51
        1621
      9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
        Ikävä
        30
        1574
      10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
        Ikävä
        40