Näin valoissa kun bemmi KYYKYTTI octavian

Kyykman

Vihdintien-Muonamiehentien valoissa (Helsinki). En valitettavasti päässyt itse kyykyttämään kumpaakaan koska edessäni oli hojota.

15

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä_hyvä_ohje

Menepäs nyt pisulle, ota unilelu mukaas kun meet nukkumaan. Äläkä kastele sitä sänkyäs

• 2tahtiaedellä

Skeidat saa kyykytettyä vaikka Wartgurgilla !

• sytytyspielessä

Viiden sanan mittainen viesti ja siinäkin kaksi sanaa kirjoitettu väärin.

• rajuamenoa

• joutuisaamenoa

• skoda_mopot_pyöräteille

Ei kyllä vaadi kummoista kärryä, että lelu skodat jäävät kyykkyyn.

• eenokki-kyykkä

Skodan pystyy kyykyttämään varsin hyvin lähes kaikilla bemareilla. Skeida vaan on niin huono.

• PremiumContact

Vanhat bemarit ovat tientukkeena varsinkin sadekelillä ja talvella.

• Kyyytys

Samaisella Vihdintiellä renault (liene ollut 1.2 turbo) kyykytti kans valoista lähteneen oktavian, kyl oli naurussa pitelemistä kun seuraavassa valoissa näin sooda kuskin.

• octaaviakuskit revittelee itäritsojaan, mutta kyykkyyn ne menee ihan tavallisilla länsiautoilla. siinä ei revittely auta. kaasupoljin niistä katkeaa, tai huonommalla tuurilla koko ruohonleikkurinmoottori hajoaa.

• Anonyymi

Monesti näkee liikenteessä skodien suorastaan mielipuolisia kiihdytys pelleilyjä ja sitten skoda joutuu heti tehokkaan länsiauton, joka ilmeettömästi valtavan tehon ja väännön ansiosta ohittaa skodasen helposti. Naurattaa aina kun siellä itäkiesissä kääkkä tästäkin hikoilee ja kääkättää

• Anonyymi

Skoda naurattaa aina, talossa ja puutarhassa. Erityisesti ravintolassa syödessä naurattaa Skoda. Aina naurattaa.

• Anonyymi

Näin valoissa kun Skodisti KYYKYTTI itsensä.

• Anonyymi

Jos joku länsiauto Skodan kyykyttää ei siinä mitään mutta se on varmaa kumminkin että Tojota siihen ei kumminkaan pysty..se on parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106