Vantaalla sijaitseva paja. Oikeasti, olenko ainoa joka on saanut niin luokattoman huonoa kohtelua tuolla? Verkosta löytyy jotain, mutta toki verstaskin aikas uusi joten ei ihan hirveästi ole varmaan asiakkaitakaan. Kuvittelin jotta on edullisempi. Suoraan ja ilkeästi sanottuna PASKAT OLLUT. Kone myöhässä joten lisävuorokaudet on sitten aikas kalliita. Asiakaspalvelu on sitäluokkaa että teki mieli oikeasti tämmöisen lepposankin miehen antaa kuskiklopille isän kädestä.
Yllättävintä tässä koko farssissa oli, jotta tuo kloppi taisi olla pajan omistaja.
Ymmärrän että ei oma naama mielytä kaikkia, mutta koetan kohdella kaikkia mukavasti ja niinkuin toivoisin itseäni kohtelevan, mutta tämä kokemus on omaa luokkaa. Laitettiin palautetta vaimon kanssa ja ei mitään vastausta. Lentoparkki ollut aiemmin ja tulee olemaankin. Toki tuo Flypark? on uusi myös, mutta hitto uskaltaako tässä kokeilla enää mitään.
Lentopysäköinti 24H kokemuksia
5
1138
Vastaukset
- Tupuna61
Suosittelen FlyParkkia. Todella hyvä palvelu! Hinta-laatusuhde erinomainen. Voi valita useasta eri palvelusta. Meidän tulo myöhästyi vuorokauden ja eivät laskuttaneet ylimääräistä vaikka eihän se heidän vika ole joten toki heillä olisi oikeus olla laskuttaa. Emme enää muita firmoja käytä niin tyytyväisiä olemme.
- pysäköinti
Lentopysäköintiä olemme käyttäneet kaksi kertaa lomamatkoillamme. Kummallakaan kerralla ei ollut moittimista palvelussa ja on erittäin edullinen.
- taksivantaa
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000002929160.html
Lentoparkilla ja lentopysäkönnillä ainoastaan luvat jutun mukaan ilmeisesti edelleen.
Mitenköhän kuljettavatko nämä kaikki muut edelleen luvattomasti ihmisiä? Olen taksiautoilija ja ihmettelen miten tämä voi olla mahdollista ettei puututa? - Mirkki
Huono palvelukokemus myös tästä firmasta, ihan kuin olisi ollut venäjällä, oisko omistajat virolaisia tai jostain itä-blokista.
- Vikh
Juuri tänään sain epäkohteliasta palvelua! Olin ensimmäinen ja viimeinen kerta käyttänyt heidän palvelua! Kuski/laskuttaja törkeä rasisti! En suosittele lentoPysäköitiä, vaikka onkin vähän halvempi kuin muut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622