Baarimatsit Thaimaassa

LKJYHRFDESWLKJHGF

Kuinka kehäraakkeja ne turistien kanssa baareissa "ottelevat" thainyrkkeilijät on? Toisn sanoen, pitääkö itse olla kovakin karju, jos haluaa yllättää yleisön ja lyödä isännän kanveesiin?

4

94

Vastaukset

• Haloo? Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä???

• No, jos et ole pelannut jalkapalloa niin kuin käy jos otat matsin 40 vuotiaan alan harrastelijan kanssa ?
      Se peippaa sut vasemmalta ,oikealta ja vielä jalkojen välistä.
      Tasoeron takia ei se ota tosissaan ..

• Viikinki ei ole enää kertomassa, kuinka otetaan matsia Thaimaassa.

3 ekaa levyksi ja sit se 10-hengen lauma jyrää sut.
      Ei mulla muuta.

• Taso vaihtelee. Muutamat kerrat baarimatseja katsoneena väittäisin että suurin osa niistäkin pieksisi vastustajansa melkein aina. jos haluaisi ja tämä tekisi hyvää bisnekselle.

Säälittävin matsi minkä itse olen nähnyt meni suunnillen näin. Sakemanni pelkäsi olla kehässä, veteli silmät kiinni lyöntejä joissa ei ollut tippaakaan kaatoa. Thaikku rynni eteenpäin leuka pystyssä tekemättä mitään. Kunnes sitten 2 erässä thai päätti että nyt riittää ja hyppäsi kyljelleen kanveesiin.

Säälittäväksi homman teki se että saku löi koko matsin aikana ehkä 15kertaa thaikku meinasi lyödä 2-3 kertaa mutta lopetti kesken kun sakulla ei ollut suojausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotiasujien ahdinko syvenee.

190.000 kotia lämmittää vielä talonsa öljyllä mutta hallitus kaavailee korottavnsa lämmitysöljyn hintaa veroilla. Kokonaispäästöistä vain 2 % tulee ko
      Maailman menoa
      297
      9314
    2. Ministeri Ohisalo haihattelee kreikka pakolaisilla, kun Suomessa...

..on ihmisilllä hätä. Kun illalla menee ns. "piritorille" Helsingin sörnäisissä ,oli siellä pultsaria ja narkomaania, nuorta juoppoa jne. samassa on m
      Maailman menoa
      291
      8476
    3. Kauanko Maisan avioliitto kestää?

Vuosi vaiko kaksi, mitä veikkaat? Ensi vuonna ero, tämä on veikkaukseni.
      265
      4881
    4. Tappo porissa

Torstaina siis tapettu kohukaunotar
      Pori
      43
      1587
    5. Kuvaile kaipaamasi

henkilön seksuaalista energiaa:
      Ikävä
      74
      477