Kuinka kehäraakkeja ne turistien kanssa baareissa "ottelevat" thainyrkkeilijät on? Toisn sanoen, pitääkö itse olla kovakin karju, jos haluaa yllättää yleisön ja lyödä isännän kanveesiin?
Baarimatsit Thaimaassa
4
350
Vastaukset
- fgHJKLÖLKJHgfdgh
Haloo? Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä???
- Kehäkettuukko
No, jos et ole pelannut jalkapalloa niin kuin käy jos otat matsin 40 vuotiaan alan harrastelijan kanssa ?
Se peippaa sut vasemmalta ,oikealta ja vielä jalkojen välistä.
Tasoeron takia ei se ota tosissaan .. - faland_ding_daeng
Viikinki ei ole enää kertomassa, kuinka otetaan matsia Thaimaassa.
3 ekaa levyksi ja sit se 10-hengen lauma jyrää sut.
Ei mulla muuta. - muayboranii
Taso vaihtelee. Muutamat kerrat baarimatseja katsoneena väittäisin että suurin osa niistäkin pieksisi vastustajansa melkein aina. jos haluaisi ja tämä tekisi hyvää bisnekselle.
Säälittävin matsi minkä itse olen nähnyt meni suunnillen näin. Sakemanni pelkäsi olla kehässä, veteli silmät kiinni lyöntejä joissa ei ollut tippaakaan kaatoa. Thaikku rynni eteenpäin leuka pystyssä tekemättä mitään. Kunnes sitten 2 erässä thai päätti että nyt riittää ja hyppäsi kyljelleen kanveesiin.
Säälittäväksi homman teki se että saku löi koko matsin aikana ehkä 15kertaa thaikku meinasi lyödä 2-3 kertaa mutta lopetti kesken kun sakulla ei ollut suojausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1897257Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1273280Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161942"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?511866Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611847- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am811776Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 691393