Kuinka kehäraakkeja ne turistien kanssa baareissa "ottelevat" thainyrkkeilijät on? Toisn sanoen, pitääkö itse olla kovakin karju, jos haluaa yllättää yleisön ja lyödä isännän kanveesiin?
Baarimatsit Thaimaassa
4
368
Vastaukset
- fgHJKLÖLKJHgfdgh
Haloo? Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä???
- Kehäkettuukko
No, jos et ole pelannut jalkapalloa niin kuin käy jos otat matsin 40 vuotiaan alan harrastelijan kanssa ?
Se peippaa sut vasemmalta ,oikealta ja vielä jalkojen välistä.
Tasoeron takia ei se ota tosissaan .. - faland_ding_daeng
Viikinki ei ole enää kertomassa, kuinka otetaan matsia Thaimaassa.
3 ekaa levyksi ja sit se 10-hengen lauma jyrää sut.
Ei mulla muuta. - muayboranii
Taso vaihtelee. Muutamat kerrat baarimatseja katsoneena väittäisin että suurin osa niistäkin pieksisi vastustajansa melkein aina. jos haluaisi ja tämä tekisi hyvää bisnekselle.
Säälittävin matsi minkä itse olen nähnyt meni suunnillen näin. Sakemanni pelkäsi olla kehässä, veteli silmät kiinni lyöntejä joissa ei ollut tippaakaan kaatoa. Thaikku rynni eteenpäin leuka pystyssä tekemättä mitään. Kunnes sitten 2 erässä thai päätti että nyt riittää ja hyppäsi kyljelleen kanveesiin.
Säälittäväksi homman teki se että saku löi koko matsin aikana ehkä 15kertaa thaikku meinasi lyödä 2-3 kertaa mutta lopetti kesken kun sakulla ei ollut suojausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798