Kuinka kehäraakkeja ne turistien kanssa baareissa "ottelevat" thainyrkkeilijät on? Toisn sanoen, pitääkö itse olla kovakin karju, jos haluaa yllättää yleisön ja lyödä isännän kanveesiin?
Baarimatsit Thaimaassa
4
373
Vastaukset
- fgHJKLÖLKJHgfdgh
Haloo? Eikö kenelläkään ole kokemusta tästä???
- Kehäkettuukko
No, jos et ole pelannut jalkapalloa niin kuin käy jos otat matsin 40 vuotiaan alan harrastelijan kanssa ?
Se peippaa sut vasemmalta ,oikealta ja vielä jalkojen välistä.
Tasoeron takia ei se ota tosissaan .. - faland_ding_daeng
Viikinki ei ole enää kertomassa, kuinka otetaan matsia Thaimaassa.
3 ekaa levyksi ja sit se 10-hengen lauma jyrää sut.
Ei mulla muuta. - muayboranii
Taso vaihtelee. Muutamat kerrat baarimatseja katsoneena väittäisin että suurin osa niistäkin pieksisi vastustajansa melkein aina. jos haluaisi ja tämä tekisi hyvää bisnekselle.
Säälittävin matsi minkä itse olen nähnyt meni suunnillen näin. Sakemanni pelkäsi olla kehässä, veteli silmät kiinni lyöntejä joissa ei ollut tippaakaan kaatoa. Thaikku rynni eteenpäin leuka pystyssä tekemättä mitään. Kunnes sitten 2 erässä thai päätti että nyt riittää ja hyppäsi kyljelleen kanveesiin.
Säälittäväksi homman teki se että saku löi koko matsin aikana ehkä 15kertaa thaikku meinasi lyödä 2-3 kertaa mutta lopetti kesken kun sakulla ei ollut suojausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3254268Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881593966Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.723368Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2342887- 612438
- 341787
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371466- 431423
- 451305
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1531219