8.lk terveystarkastus??

Miskis

Haluaisin tietää kaiken mitä siinä tehdään ku oon peloissain tästä asiasta kun en tiedä mitään siitä D:

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okjoopajoo

      Älä pelkää. Et sä kalsareita joud riisuun.

    • 567gtyuj5

      Mulla oli ihan normi kasiluokan terveystarkistus. Nuori lääkärisetä katto pituuden, painon näön, onko selkäranka suora jne... sitten se sano että ota kaikki vaatteet pois ja käy selälleen siihen sängylle. Paineli vatsaa ja kysyi että sattuuko mihinkään, sitten tutkaili esinahan liikkuvuuden ja siinä vaiheessa tuli ankara seisokki! Se oli kuin rautakanki.. ei ikinä ennen ollut niin kovaa ja hieman kivuliastakin seisokkia. Lääkäri hymähti ja vatkasi esinahkaa ees taas, kunnes kumartui ja otti koko kyrvän hurjaan imutukseen. Kieli pyöri terskan ympärillä ja välillä imun alipaine oli kova. Oli jännä, huumaava tunne. Sitten hän käski minut kontalleni, katseli että ovatko kivekset laskeutuneet ja totesi: posliinipallit. Eli joko karvankasvu ei ole vielä alkanut tai sitten olet sheivannut karvat pois. Sitten tunsin imutuksen kasseissani, inisin kiimasta.

      Seuraavaksi lääkäri liukas ja nopea kieli livahti persvakooni. Siellä se liikkuin ees taas ja sivulta sivulle aina pysähtyen anuksen kohdalla. Tuntui että laukean justiinsa. Kohta tunsin hieman painetta pyllyssäni kun lääkäri oli laittanut sormet suoleen. Hän sanoi että katsastetaanpa eturauhanenkin samalla. Ensin yksi sormi, sitten kaksi, sitten kolme sormea. "Eturauhanen toimii normaalisti" kuulin lääkärin sanovan. Hän käski minut seisaalleen ja samantien tunsin jotain kylmää persvaossani. Se oli liukuvoidetta. Ensin lääkärisetä pyöritteli terskaansa anukseni ympärillä kunnes alkoi hiiitaasti ujuttaa penistään suoleeni. Tunne oli uskomaton. Ihana, ikävä, ja niin uskomattoman irstaan kiihottava. Hän nussi minua ja laukesimme melkein yhtä aikaa.

      Sitten hän sanoi, että pue vaatteet päällesi, uusi käynti kahden viikon kuluttua ja merkkasi papereihin että terve poika.

      • 609

        miksei meillä oo tollasia terkkareita perkele


    • 01beibeeee

      Muaki kinostas tietää ku oon nyt menis kasikle... mut kertokaa oikeesti eikä mitää vitun trollei!!!

    • 15veeeee

      Joo mä voin kertoo sulle. Meillä kasilla lääkäri kuunteli tosta edestä, ja kyseli kaikkea. Piti olla pelkät pitkät alushousut jalassa. Sitten se laski alkkarit alas ja katto nopeesti pippelin ja onko karvoitusta, no mulla ei ole karvoja vielä. Eikä sen kummempaa, voit olla ihan rauhassa joten kyllä se siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5479
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      158
      3361
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2613
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 262
      2002
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      104
      1424
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe