En haluu enää kouluun...

vituttaaaaaaaaa

Pari viikkoa ja koulu alkaa taas... ja vihaan sitä niin paljon. Pitkät 8-h päivät saattaisi mennä läpi, mutta kun koulumatka on yhteen suuntaan jo tunnin pituinen. Todella hauskaa kun vapaa-aikaa ei jää paljon yhtään, eikä tilannetta helpota yhtään että bussit kulkee niin harvoin että päivät venyy ja venyy vain. Asuntolapaikkaa en saa, ne ovat täynnä jo, ja sitä paitsi ne joilla koulumatka on alle 3-h ei saa sitä mitenkään. Kumpa olisin vielä peruskoulussa, joka on paljon lähempänä ja päivät on paljon lyhyempiä...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh muistan kun mulla oli amiksessa vikana vuotena yhessä jaksossa kaikki päivät 8-16 ja bussilla 50 km himaan jossa meni noi tunti. oli vielä talvi. aamulla kuuden aikaa ylös, pimeessä lähit ja takasin tulit klo 17 -pimeessä :) toiki vaa asennekysymys...

      noi bussit on kyllä nykyään ongelma etenki jos asuu pienemmällä paikakunnalla. niitä vuoroja on vähennetty viimeaikoina kait... :/ suosittelen hankkimaan bussikortin jolla pääsee pikavuoroilla ja vakioilla jos semmosta ei vielä ole... helpottaa huomattavasti kun ei tarvi varttua tiettyjä vuoroja :)

    • jossesiitonkiinni

      Opiskele etänä.

    • vituttaaaaaaa

      Oon yrittäny mennä eteenpäin paremmalla asenteella mutta se on ihan liian vaikeeta. Koulussa, pysäkillä ja bussissa kun on niin tylsää niin pakko kai tässä on alkaa keksimään jotain uutta. Pikavuoroja ei kulje sitten yhtään ja bussivuoroja vähennetään entisestään. Ja koulussa annettiin ymmärtää että etänä opiskelu ei ole mahdollista.

      • asdfqwersadf

        Hiirillä ei ole täällä puheoikeutta.


      • Lieköhän kaveri on opiskelemassa väärää alaa.


      • Eiperhana
        asdfqwersadf kirjoitti:

        Hiirillä ei ole täällä puheoikeutta.

        Helvetin kakara


    • pinjaaz

      Ajattele, 10-13 päivää ja koko suomi on koulussa:D Odotan innolla
      sinäkin kusimulkku joudut sinne :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe