Johtuukohan emättimen limakalvojen kuivuudesta, kun välillä alkaa tulemaan verta yhdynnässä. Vagifemia olen käyttänyt 2 krt viikossa, mutta viime aikoina vain kerran viikossa, kun olen unohdellut. Voisiko se olla syynä, että alakerta pääsi nirhautumaan rikki seksissä.
Olen aina valuvan märkä seksin aikana, joten liukasteiden puutteista ei ole kyse. Miehellä on valtava kalu ja jossain asennossa se sattui. Ehkä siinä kohtaa joku meni rikki.
Vai voisiko tämä johtua jostakin, esim. hpv-viruksen aktivoitumisesta. Se oli minulla nuorena ja ilmeni niin, että gynekologisessa tutkimuksessa alkoi aina vuotamaan vähän verta. Hoidettiin polttamalla laserilla, eikä vanhempana ole enää positiivista tulosta tullut hpv-testissä.
Onko muilla ollut vastaavia vaivoja?
Verta seksin aikana
yli40vnainen
2
<50
Vastaukset
- Tiedoksi
Kysymyksessä voi olla Endometrioosi, joka on vähemmän tunnettu sairaus.
Endometriisiyhdistyksen sivustolla on tietoa siitä ja sen hoidosta.
http://www.endometrioosiyhdistys.fi/fi/tietoaendometrioosista
------------------------------------------------- - aapee_
Endometrioosia minulla ei pitäisi olla. Gyne ultrasi paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740