Onko täällä juoppoja, syrjäytyneitä ja työttömiä jo useammassa sukupolvessa.
Avauksista ja tarinoista päätellen täällä mellastavat koulukodin kasvatit ja henkilöt , joille peruskoulun oppimäärä oli ylivoimainen.
Miten vanhempien malli on vaikuttanut , että lapsesta tulee moniongelmainen, mielialahäiriöinen, vinoon kasvanut sontaseppo, mälli-mervi , mömmö-Mikko, tumppi-Tomi tai bentsopena?
Ovatko jo vanhemmat juoneet ja olleet kouluttamattomia ja syrjäytyneitä?
Onko lapsuuden kodissa ollut vähän virikkeitä ja mömmöissä lilluneet vanhemmat?
Periytyykö syrjäytyminen ja käytöstavat?
Lorauttiko pervitiinipena ripauksen kiljua sekaan siskon kanssa köyriessään?
Alkoholia monessa sukupolvessa
7
<50
Vastaukset
- 87878787888
Köyhyys ja vähäosaisuus periytyy. Samoin kuin geenit ovat aina periytyneet.
- korsostakuuluu
Juoppo juopon kasvattaa
- aaaaaaaaaa----
Mun muna seisoo teen sun ganssa tissu nelosen ja kylmän pieru saunakauhan
- Pummitulos
Olet aivosi liuottanut loiseläjä.
Sinut pitäisi karkoittaa ja tilallesi ottaa työtä tekevä pakolainen Afrikasta. - narniaaaa
Sitten me vedetään sua kimpassa gaggoseen niin että reigä suurenee narniaan asti
- Ei_mulla_muuta
Täällä taitaa olla aika paljon niitä syrjäytyneitä jotka istuvat päivät pitkät koneella ja keksivät tänne tarinoitaan.
- Ei_mulla_muuta
Tai sitten jotain teinejä, joiden älykkyys on huonolla tasolla, kun kuvittelevat paskan kirjoittamisen palstoille olevan hauskaa. Ehkä saavat jotain seksuaalista tyydytystä tuollaisesta, en tiedä ja aivan sama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756