Onko Norpan valmistus lopetettu? Kuka tekee vielä hitaita keskimoottoriveneitä?
Vieläkö Norppa 10:tä tehdään?
10
127
Vastaukset
- kysyppä
Veistämöltä saa paremman vastauksen kuin näiltä palstoilta.
- Nuukis
Veneilyn turvallisuuden edistämiseksi laadittujen CE-vaatimusten myötä Norpan tekninen konstruktio osoittautui siinä määrin kehitystä vaativaksi että jo vuodesta 2009 Norpat on myyty laiturin nimellä. Niitä saa toki siirtää niihin liitetyn apumoottorin turvin. (Vene sinänsä on siis ennallaan)
- Wiisastenkivi
Ja tämä syväanalyyttinen kommenti perustuu, mihin?
- Norppailemaan
Wiisastenkivi kirjoitti:
Ja tämä syväanalyyttinen kommenti perustuu, mihin?
Se varmaan perustuu tietämättömyyteen ja kuviteltuun vitsikkyyteen. Kirjoittaja lienee tunnettu siitä, että hän nauraa omille vitseilleen.
Norppa 10 on kiva vene. Ei varmaan parhaimmillaan isossa sivuaallokossa, mutta viehättävä retkipaatti hyvillä tiloilla. Jos moottoriveneen haluaisin, paljon mieluummin Norppa kuin joku Kostaja-mallinen potenssituki. - numero20
Sivumyötäinen on ikävin. Suora sivuaallokko ei niinkään. Norppia ilmeisesti tehdään edelleen.
- Itsenäinen_ajattelija
numero20 kirjoitti:
Sivumyötäinen on ikävin. Suora sivuaallokko ei niinkään. Norppia ilmeisesti tehdään edelleen.
Sivumyötäinen on kaikille uppoumaveneille ikävin. Norppia näkyy sen verran vesillä että eiköhän niitä tehdä.
- vessansauna
Norpas paskotaan ihan saunassa. Ei nyt laituri kuitenkaa
- montakohyttia
Aika monella on kotonaankin pytty saunan pesuhuoneessa. So?
- Ostajamies
Mikä on Norpan tilanne?
- Vähiinkäy
Muita keskimoottoriveneitä tekee Syrjäsuo Piikkiössä (Albatross) ja Andersson Pellingissä (Marsund). Ei ne aivan yhtä hitaita ole kuin Norppa, mutta täyttää ehkä ainakin osan kysyjän kriteereistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755