Mitäköhän tässä nyt tekis

Voiperkule

olin siis hotellissa yötä heterokaverini kanssa. hän siis ei tiedä että olen bi ja nukuttiin samassa sängyssä. Meillä molemmilla oli vaan bokserit päällä kun alettiin nukkua ja juteltiin vielä niitä näitä sängyssä makoillessa ja oltiin vielä ihan omilla puolillamme sänkyä molemmat. Kun heräsin yöllä niin reitemme oli päälekkäin ja kaverini piti minua kädestä kiinni ja hänen kätensä oli minun huulissa kiinni. Hän nukkui sikeästi ja kun yritin irrottaa kättä kaverini puristi kovempaa. Jäin siis siihen sitten nauttimaan. Seuraavan kerran kun heräsin yöllä olimme lusikan tapaisessa asennossa melko läheisissä tunnelmissa, mutta hän nukkui vieläkin. Aamulla kun heräsimme olimme taas omilla puolillamme eikä puhuttu koko yöstä mitään.. Kertokaahan nyt neuvoja et mitä teen!! Se mun kaveri on siis tosi hyvännäkönen ja oon joskus runkkaillut häntä ajatellessa :D

14

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene ensi kerralla homon kanssa sänkyyn, niin ei tartte arpoa. Toiminut parhaiten aiinakin mulla.

• mikkisnikkis

Saanko kysyä, minkä ikäisiä olette? Kaunis, sydäntä lämmitävä kertomus. Tietenkin voisi varovaisesti lähestyä ensin aihetta ja kuulostella, että mitä mieltä kaverisi on vaikka samaa sukupuolta olevien suhteesta, seurustelusta tms. ja miksei vaikka kysyä onko hänellä ollut jotain tämmöisiä tunteita toista poikaa/miestä kohtaan, kiinnostanut suudella tai miettinyt millaista olisi sekstailla tai olla eroottisessa mielessä. Ehkäpä voisit jopa mainita mitä yöllä tapahtui, että siksi ajattelet - ja ehkäpä kertoa millaisia kauniita tunteita, ajatuksia ja kokemuksia se sinussa herätti, millainen yllättävä elämys se oli...kenties voisit jotenkin vihjaista, että sinulla on tunteita häntä kohtaan ja olet ihastunut. Pehmeästi ja lempeästi, ettei kaveruus vaarannu ;)

• bearnikki

Tee niinkuin muutki hinaajat, survo moloo sen pebaan ku se nukkuu.

• Mimkinl

Hei mä oon etsimassa joku homo mä voin vaikka nyt nähdää mä asun keskustaan lähellä

• homppelihoi

ollako sine ulkomalaine? miksi sine puhu hoono soome? vai oleko suu taunna sperma?

• heterot_on_heteroita

"olin siis hotellissa yötä heterokaverini kanssa.
      "heterokaverini"
      "heterokaverini"
      "Mitäköhän tässä nyt tekis"

Joo, älä tee mitään.

• myadvice

• peepingtommi

Pidät vaikka kädet kurissa kiltisti ja nukut.

• Spaceboy

Voisit kertoa hänelle olevasi bi. Sen jälkeen tiedät vieläkö hän haluaa nukkua samassa sängssä kanssasi. Tai tehdä jotain muuta.

• peepingtommi

Huonolla tuurilla ei edes samassa huoneessa halua nukkua. Ja jos nukkuu samassa sängyssä ei se vielä anna sinulle lupaa hyökätä toisen kimppuun yöllä.

• näin.se.on

Kaverisi luuli unissaan nukkuvansa naisen kanssa. Jos herättyään tajusi koskettaneensa sinua unissaan, hän ei halua puhua asiasta, koska pitää sitä ikävänä vahinkona jota häpeää.

• oot.homofoobikko

höpö höpö se vain halus kyrpää tai bebaa.

• oot.homofoobikko kirjoitti:

höpö höpö se vain halus kyrpää tai bebaa.

--- ja sitten heräsi ja muisti olevansa homonvihaaja heteropride.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6057
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3566
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2721
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2199
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1127
    Aihe