Iso kasa autonrenkaita jätetty tien laitaan!

Mr_Molotov

Itselläni heräsi epäilys tekijästä heti kuvan nähtyäni. Ettei vain taas olisi sama herra asialla joka on ollut esillä tämäkin palstan kirjoituksissa jo useampaan kertaan mm.rivitalon päätyyn kerätystä romuvarastosta Kontiolahdella. Erittäin suurella todennäköisyydellä tämä rengaskauppias tulee syyllistämään tässäkin tapauksesta itsensä ulkopuolisia henkilöitä, kuten muillakin kerroilla eri asioihin liittyen on tapahtunut.

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uu...i-tarinan-kuva

Suomalaismies kauppaa autonrenkaita Tori.fi-verkkosivustolla. Tapauksessa hieman erikoista on se, että renkaat ovat kuvien perusteella isossa kasassa tienposkessa Kontiolahden Lehmossa ja renkaita kaupataan kymmenen euron hintaan.

Myynti-ilmoituksen mukaan Äijäkirppiksen yrittäjän vuokranantaja oli käskenyt viedä myyjän tavarat pois. Tekstin perusteella joku on suutuksissaan tyhjentänyt renkaat ja muut tavarat yhteen läjään. Ilmoitus on jätetty sivustolle 17. heinäkuuta.

Äijäkirppiksen yrittäjä Arto Kolehmainen muistaa tapauksen toisin:

-  Hän ei maksanut myyntipaikan vuokria, ja käskin hänen viedä renkaansa ja muut tavarat pois kirppikseltä pari viikkoa sitten. Hän siirsi renkaat itse nykyiselle paikalleen.

-  On renkaita jonkin verran kärrätty pois. Eihän näky ole kovin kaunis. Ei renkaista mitään myrkkyä valu maahan, mutta ne ovat kuitenkin ongelmajätettä. Ei tämä tapaus maata kaada, mutta syytön minä tähän olen, Kolehmainen jatkaa.

Karjalaisen saamien tietojen mukaan samassa kasassa renkaiden kanssa oli viime viikolla yksi auto, televisio, tulostin sekä polkupyörä.

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisiviisi

      Lienevät melko edullisesti ostettavissa koska näkyvät olevan käytöstä poistettuja. Kaipa se maanomistaja ne joutuu raivaamaan.

      • Lisäys_uutiseen

        ..itseasiassa ilmaiseksi. Sillä lailla herra selviää itse vähemmällä vaivalla mitä enemmän ihmiset kehtaisivat ottaa renkaita mukaansa.
        On se vaan ihme eläjä..voi jumalauta.
        Se kaiki mitä netistä on ollut luettavissa laittaa pakosta ajattelemaaan ettei kyse ole enää tervepäisen touhuilusta..ei ole ollut enää pitkään aikaan!
        _____________________________________________________________________

        Juttuun lisätty rengasmyyjän kommentit 28.7.2015 kello 14.49.

        Karjalaisen saamien tietojen mukaan samassa kasassa renkaiden kanssa oli viime viikolla yksi auto, televisio, tulostin sekä polkupyörä.

        Kontiolahtelaisen renkaita kauppaavan miehen mukaan hänellä oli Äijäkirppiksellä myynnissä 800 autonrengasta.

        - Olen saanut myytyä renkaita nykyiseltä paikalta nelisenkymmentä. Renkaita on varastettu todella paljon, yli 200, mies kertoo.

        Tällä hetkellä renkaita paikalla on myyjän mukaan kenties 350.

        Myyjä kertoo tehneensä vyyhdistä rikosilmoituksen.

        - Renkaita saa hakea vaikka ilmaiseksi. Kyllä ne peräkärryrenkaiksi kelpaavat.


    • Anonyymi

      Liekkö elossa vai pitääkö huhut paikkansa?

      • Anonyymi

        Itse kuullut myös huhuja...Tietääkö kukaan?


      • Anonyymi

        Manan majoilla taitanee majoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manan majoilla taitanee majoilla..

        Häh? J.V:ko lopettanut yrittämisen? Ei voi olla totta! Mihin tieto perustuu?


      • Anonyymi

        Taitaa kyse olla kyllä A.K:sta.


    • Anonyymi

      Vielä Vilponen on täysissä sielun ja ruumiin voimissa, vaikka kunta melkein jalan katkaisikin. Majailee tietojeni mukaan Vaskelassa, palolaitoksen takana olevissa pulimökeissä, vaimonsa asuu kylällä kerrostalossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe