Heips!
Onko kenelläkään muulla jonkunnäköisiä "kasautumia" ystävien (miksei kumppaneidenkin ym) horoskooppimerkkien suhteen? Ja mistä tällainen voisi kertoa?
Itse olen aurinko- ja nousumerkiltäni leijona ja olen havainnut, että ystävä/kaveripiirissäni on kolme merkkiä jotka pomppaavatselvästi esiin: Skorpioni, Kauris ja Härkä. Näitä on selkeästi yli puolet, välillä tunnen itseni suorastaan Skorpparimagneetiksi. Mukana muutama Oinas, Neitsyt ja Kaksonen. Eihän se ystävyys tietenkään horoskooppimerkkiä katso, mutta tein vaan tuon hassun huomion. :)
Horoskoopit ja ystävyys
8
99
Vastaukset
- 169898
Itselläni ystävyys kulkee paljolti Merkuriuksen merkkiaseman pohjalta. Ulos karsiutuvat Merkurius Oinas, Merkurius Leijona, Merkurius Jousimies jää muiden hyvien laatujen perusteella. Mars Ravussa ei kauan ole lähipiirissäni, eikä myöskään Mars Leijonassa, tai Skorpionissa, Vesimiehessä. Ystävinä ovat toki Skorpionit olleet parhaita, olen Härkä.
- Astrolooki
Venus neitsyessä olisi yksi veikkaus. Tarkistapa löytyykö sinulta.
Yleensä ystävyyteen vaikuttaa selkeimmin seuraavat.
1. Venus
Venus kuvaa ihmistä sosiaalisissa tilanteissa. Esimerkiksi aurinkomerkkileijona, jolla on Venus neitsyessä, arvostaa enemmän käytännöllisiä, työteliäitä ja hygieenisiä ihmisiä (ehkä terveysintoilijoita) kuin aurinkom. leijona, jolla on Venus leijonassa.
2. Uranus
Uranus yleensä on ylenkatsottu ystävyyksissä, mutta se on hyvin tärkeä. Esim. Merkurius-Uranus aspektit voivat kuvata halua ystävyyteen älykkäiden, puheliaiden ihmisten kanssa.
3. Jupiter
Jupiter tärkeässä paikassa lisää luottamusta kahden ihmisen välillä. Samoin hyvää tahtoa. Olisiko sinulla Jupiter skorpionissa? Esim jos olet 1994 tai 1982 syntynyt. - Jellonatypy
Pitääpä vilkaista tarkemmin kunhan ehdin. :)
- Astrolooki
Ei muuten vaadi paljoa aikaa. Kun menet astro.com sivustolle, voit tehdä itsellesi syntymäkartan ilmaiseksi. Siitä pystyy helposti tarkistaan planeettojen sijainnit.
Yksi merkittävä tekijä, joka kannattaa vielä tarkistaa, ovat Venuksen aspektit so kulmat toisiin planeettoihin. Sinulla voisi olla esimerkiksi Venus-Saturnus aspekti (Esim jos Venus on 5 astetta leijonassa ja Saturnus 28 astetta ravussa - 13 astetta leijonassa, sanotaan että Venus on konjunktio(aspekti)ssa Saturnuksen kanssa. Ystävät ovat siis todennäköisimmin kaurismaisia tms saturniaanisia. - Jellonatypy
Venus Rapua pukkaa :) Ei pahemmin aspektoidu mihinkään. Kiitti sulle neuvoista!
- Astrolooki
Onko kuu muuten skorpionissa? Entä Jupiterin sijainti?
- sitä_sattuu
Kerran baarissa isohkon seurueen kanssa kävi niin hassusti että kun alettiin kysellä horoskoopppimerkkejä toisilta niin melkein kaikki olivatkin leijonia.
En usko horoskooppeihin.- Jellonatypy
Hassunhauska yhteensattuma, jellonat liikekannalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982