Kauppakirjojen laadinta alkaen 450 e! Yksinkertaisesta kerrostalo-osakkeen kaupastakin!! Ohjeet tekoon helposti itse netistä.
Suur-Savon op kusettaa maksuissa
4
<50
Vastaukset
- Urpå
No ilmaiseksi ne SINULLE kuuluisi tehdä. tun urpo! Tekisitkö itse töitä jollekkin ihan vaan talkoilla 8h päivässä...
- jj123567890
Kaikilla on valintaoikeus. Teetättää kauppakirjat tai tehdä itse. Jos teetättää toisella muista se ja nyrkki sääntö että kahta samanlaista kauppaa ei ole. Aina on ne kaksi mahdollisuutta, tilata halvat tai sitten hyvät paperit. Tehdä ne itse tai teetättää toisella. Jokainen punnitsee sen asian.
- asioistaselko
Jos välttämättä haluat teettää ja vahvistuttaa kauppakirjasi pankilla tai kiinteistönvälittäjällä, tee vertailu eri tarjokkaiden kesken ja TINGI! Kiinteää hintaa ei ole. Kauppakirjan tekijöillä on koneellaan valmiit kauppakirjapohjat joihin ei tarvitse lisätä kuin kaupan osapuolten ja kohteen tiedot, he tekevät sen varttitunnissa. Ei kannata maksaa ainakaan yli 100 euroa.
- Tonkkapankki
Osakehuoneiston kauppakirjan voi periaatteessa tehdä vaikka wc-paperille, auton omistajanvaihdos on monimutkaisempi. Miten moni käy teettämässä autokauppakirjat autokauppiaalla? Käy muualla tekemässä kauppakirjat, niin et turhaan maksa poonuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867