privasti, niin olisimme jo tavanneet. Sulla on ollut mahdollisuuksia toimia asian suhteen, eri tavalla kuin mulla. Tämän nyt viimein järkiini tulleena tajuan. Ja yritän hyväksyä.
Jos sä mies olisit halunnut tavata
12
<50
Vastaukset
- Niinpämies
Et halunnu
- jyväjyvä
Hyvä kun tajusit.
- Aloittajalle
Mihinpäin menee, oliskos paikkakunta liikaa pyydetty?.
- Olet_toisen_oma
Annetaan sen verran vinkkiä, että Itäiseen Suomeen menee. Mitäpä sen tarkemmin, kun homma on taputeltu.
Toivotan tsemppiä kaikille heille, jotka kaipaa varattua. Osanne on karu, eikä kadehdittava laisin.
Sydän ei kysele, keneen voi rakastua, tämä muistutukseksi palstalla pyöriville mustasukkaisille pirkoille.
- muistatkomitäsanoit
Syy on se mitä sanoit mulle! Ei mikään muu.
- Olet_toisen_oma
Ei ole sinulle.
- Enpäooap
Minä ainakin sanoin aika rumasti ja uskon että tuo on juuri se sun syy. Mutta ihan sama.
- Pientävinkkiäjossais
Mitä sanoi? Koska? Missä muodossa? Voi oikeasti olla, etten muista, jos minulle olisi. En ap myöskään.
- bölqvist
Mie en vaan jaksa tätä. Ooon niin lopussa. Mut katotaan taas huomenna mikä on tilanne.
- vaikeitaaikoja
Kenen oma? Missä mun kulta viilettää, haluaisin tietää? Oletko se sinä? Kävelläänkö auringonlaskuun käsikädessä? Kuinka monta kysymysmerkkiä on korrektia laittaa viestiin?
- nähköönvaivaa
Tyrkky tusinatyttö ehdottelee.
- kerrosemeillekin
kenelle ehdottelet tyrkky?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422187
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088