Miksi Jasmin bloggasi sinut?

rassukuinjassu

Minulle tuli bloggi kun kyselin tulevista töistä, mm. Mielenkiintoisista Labourin jatkopesteistä. Tämä oli tunkeilevaa. Mikä oli sinun surullinen kohtalosi?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rffyhynnfgn

      Ei se ole bloggi.

    • enookokkari

      Menit sohimaan aiheita, jotka prinsessan unia vain.

      Esitteitä saa jaella ihan vapaaehtoispohjalta, vaikka niistä sitten työn täytettä tyhjään eloonsa maalaileekin. Minäkin jaoin paikallisen vaaliehdokkaan mainoksia postilaatikoihin, mutta en kehua retostanut jobilla. Minulla kun sattuu olemaan oikea työ. Kiva oli iltapimeällä laittaa esitteitä laatikoihin, sai raitista ilmaa ja hyötyliikuntaa.

    • KiiitosSeiska

      Jassu haluaa olla suomen noloin seiskatorvelo. Siinä onnistunut hyvin. Huomaa ettei ole kouluja käynyt. Tietämätön haaveilija ja laiska lokki. Normaaliälyinen tajuaisi jo olevansa roskalehtien hyväksikäyttämä...

    • Mies_ja_Marja

      Nyt on stalkkerin maailma romahtanut.

    • Roivas1

      Muistaakseni kehtasin huomauttaa huonosta ja ylimielisestä asenteesta muita ihmisiä kohtaan. Jassu vastasi olevansa minuun pettynyt ja bännit tuli että heilahti.

      • 12jkoku

        Jasmin poisti ta-va-uk-sen-sa jollekin kommentoijalle. Hän varmaan kuvitteli olevansa fiksu tavatessaan sanan " erilainen". Huomasi sitten käyttäytyvänsä lapsellisesti, mikä häneltä on suuri saavutus.


    • Hurinaa

      Jas-min voi-si ta-va-ta ja työn-tää volt-ta i-mu-rin put-ken rei-kään-sä

    • Tuomo__

      Minä kyselin kenelle oli aikoinaan raskaana?

    • Ulos

      Minä sain blogin kun kysyin että koska he muuttavat siihen isompaan asuntoon, josta oli jo tehty vuokrasopimuskin... Vastasi, että edellisen pitää muuttaa ensiksi pois mutta onhan siitä nyt jo kaksi vuotta, eikä edellinen ole lähtenyt minnekään. Blogi tuli niin että napsahti :-)

    • briteissäMinäkin

      minut se bloggasi kun kerroin sen polttareista, ettei papan lapsenlapsen insta kuvissa näkynyt polttareissa vieraita. Vaikka niitä piti olla vaikka kuinka paljon.
      Maailma on pieni ja kuvat kertoo totuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1909
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1323
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      466
      1014
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe