Pohjolan ylpeys Saab saa kovat kehut HS:ltä mallillaan Saab Sonet.
http://www.hs.fi/autot/a1305973385255
Saab on kautta aikain ollut pieni, mutta laadukkaiden autojen valmistaja. Saab Sonet oli alun perin puhdas urheiluauto, tehty kilparatoja varten.
Helsingin Sanomat ylistää Saabia
13
56
Vastaukset
- höpsistäpussiin
Saab on Ruotsin Lada. Köyhien työläisperusjamppojen oma kulkupeli. Varakkaammat ostivat Volvon. Saab on mennyt konkkaan jo monta kertaa, eikä ihme. Aito Opel on paljon halutumpi.
- heiheiheiheiheiluu
Osta opel ruostepesä hitsaa sitä koko kesä
- RainerFriman
Ilmankos Saab on ollut eniten myyty kautta aikain kun se on ollut miljoonien työläisperusjamppojen oma kulkupeli. Nääs kun köyhällä ei oo varaa ostaa huonoa.
- Saab4ever
Saab on Pohjolan oma brändi ja autoilun ikoni, parasta A1 kelpoisuusluokkaa. Omalla Premium Saabillani on kiva ajella katto auki näin kesäisin.
- Saab4ever
Vetäisin katon auki rälläkällä. Ei niin haittaa kahdensadan kiulussa.
- VanhanKartanonRenki
Jaa että vetäsit, ettei vaan olisi mennyt reisille koko homma.
- RomanZ
Saab4ever kirjoitti:
Vetäisin katon auki rälläkällä. Ei niin haittaa kahdensadan kiulussa.
Peräkammarin runkkaripoika, vedit vaan kätees !
- nevösaab
Olipa unelma vehe, kumi puskureilla jopa!
- Saab-99
Saab on aina ollut hyvä auto ja on sitä edelleen.
- Saaabbisti
Monet rahamiehet kuten Microsoftin Bill Gates on aikanaan ajellut Saabilla. Ensin hän osti käytetyn avo Saabin ja sai muutamia hyviä ideoita ja alkoi tehdä kaikenlaista muuta. Fiksu sälli.
- 900c
Olet kyllä aika hauska vaikka et ehkä itse sitä edes ymmärrä....
- VilleValoissa
Kiitos kohteliaisuudesta. Nauru pidentää ikää, joten siitä vaan. Hyvä että joku ymmärtää.
- Kalle-Mattila
Saabeissa on aina ollut poikkeavia piirteitä sopuliautoihin verrattuna: monipolvinen historia, rallimenestykset, pohjoismaisuus/suomalaisuus, ne saabismit ja kun siihen päälle vielä hienot käyttöominaisuudet, niin ei ihme, että aikoinaan irtosi kohtalainen markkinaosuus ja nykyään käytettyjen kova suosio ja korkea jälleenmyyntiarvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579