Eipä näitä hirveesti uskalla omia. Mut jos multa kysyttäisiin, pyydettäisiin olemaan koskaan loukkaamatta. En pystyisi lupaamaan. Koska olen ihminen ja kohtuullisen vaikea sellainen. Ainakin kolmena viikkona neljästä.
Voisin luvata etten petä koskaan, etten valehtele, etten koskaan lyö. Voisin luvata rakastaa myötä - ja vastamäessä, mutta vain jos tunnen oikeasti niin. Ja jos olisin vihainen ja loukkaisin, se ei silti tarkoittaisi sitä, ettenkö yhä rakastaisi. Ja senkin osoittaisin. Suunnilleen tuon verran voisin luvata.
https://m.youtube.com/watch?v=e7KFZ2iLHkI
Öitä kansalle.
7
219
Vastaukset
- totuus__
Mun mielestä tapellessakaan ei saa loukata toista: ei sanallisesti eikä fyysisesti!
- Vaaneikysytä
Olen samaa mieltä. Mutta aina sitä ei saa pidettyä kieltään kurissa. Enkä tarkoita haukkumista tai pilkkaa. Vaan määrätynlaista karua suoruutta. Kuten yritin sanoa, olen yhtenä viikkona neljästä mahdoton. Muuten pääsääntöisesti kiltti ja huomaavainen. Se neljäs viikko onkin usein ollut kohtalokas....
- jokainenvastaaitsestään
Vaaneikysytä kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mutta aina sitä ei saa pidettyä kieltään kurissa. Enkä tarkoita haukkumista tai pilkkaa. Vaan määrätynlaista karua suoruutta. Kuten yritin sanoa, olen yhtenä viikkona neljästä mahdoton. Muuten pääsääntöisesti kiltti ja huomaavainen. Se neljäs viikko onkin usein ollut kohtalokas....
Mitä oikein harmittelet? Jos olet jotain väärin sanonut, niin ainahan sanomisiaan voi oikaista. Ettei synny kohtalokkaita väärinkäsityksiä.
- eilöydysanojanytkään
Se riitää.
- niinvaanonn
Itse en loukkaa, mutta uskon oikeudenmukaisuuteen. Olen kiltti, mutta ärsytettynä hieman v-mäinen. Olen herkkä ja empaattinen, mutta tarpeen vaatiessa kova.
- 3outof4notbad
You're my kind! Tähän on hyvä päättää tää päivä. Makoisat unet sullekin.
- Tuntuumiltätuntuu
Niin. Ei riitä mulle. Mä tahdon ihmisen joka rakastaa aina, ei silloin kun siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770