Mitä ne unet tietää.

jjoutava

Ajoin kehäykkösen rampilta ja siinä joku pelästy minun tulevan eteensä jarrutti lumisohjoisella tiellä, menetti pidon, suistui sohjoiseen ojaan josta pariskunta kömpi ylös märkänä, mutta ei ollenkaan minua syytelleet.

Myöhemmin huomasin jättäneeni autoni käyntiin ja auto on ollut siellä käynnissä yön yli minulla hätä miten saan oven auki siitä autosta kun avain sisällä. Helpotus oli tajuta ettei minulla enää autoa edes ole.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisirkkuek

Sinullahan on uniexpertti ihan omasta takaa siellä. Mitäpä muuta tuokaan uni kuvastaa kuin alitajunnan normaalia työskentelyä varoituksineen. Eikö se autoilu rajoitu teilläkin vain kesäaikaan, joten lumisohjossa tuskin seikkailettekaan talvisin.
      Hauskoja autoiluhetkiä vaan sinne:D

• Kaksin-uuvessa-yhessä

jjoutava muuttannee sieltä sinisirkun luokse piakkoi.

• jjoutava
        Kaksin-uuvessa-yhessä kirjoitti:

jjoutava muuttannee sieltä sinisirkun luokse piakkoi.

Sinisirkku kommentoi ystävällisesti untani ja minun oma uniasiantuntija Sus, sanoi jo etten saisi paljastaa itseäni näin julkisesti. Hänellä onkin jo ilmeisesti selitys uneeni. Ans'kattoo nyt ;)

• Kovasti työperäinen oli minunkin unieni plaatu viimeyönä.
      Työmaapäällikkönä oli pienikokoinen nuori , nätti ja napakka nainen. Ahkerasti me työtä miessakissa teimmekin. Palkankin sain.

Joku luopioislainen mies kuitenkin kuumeni palkkasaatavistaan. Pomo alkoi meille selvittää tehtyjä sopimussääntöjä.
      Hän istui salin perällä, me hattukourassa joukolla ovensuussa.

Ensinnäkin luopioisten miehet saavat palkan omalta reppufirmaltaan, paitsi tämä yks (osoitti minua sormellaan) sen olen palkannut.

Naispomo alkoi hiiltymään. Hän tuli salin poikki kävellen. Koko ajan hänen kokonsa kasvoi. Oli lopulta ainakin 6 englanninjalkaa pitkä.

Jos te ukkopahat tietäisitte että aamupäivisin terveyskeskuksen labrassa tutkin teidän kusenne ja paskanne, sen jälkeen toimin työnjohtajana.

Tuo viimeisen kortin nostaminen pomolta alkoi vetää naamojamme lumivalkeiksi ja se naisen koon koko ajan kasvaminen.
      Hoipuimme lyötyinä ulkoilmaan. Räntää tuli vaakatasossa taivaantäydeltä. Kuinka hyvältä se nyt tuntuikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      66
      7611
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2783
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      156
      1960
    4. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1938
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1912
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1811
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1612
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1477
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1331
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1226
    Aihe