Mitä ne unet tietää.

jjoutava

Ajoin kehäykkösen rampilta ja siinä joku pelästy minun tulevan eteensä jarrutti lumisohjoisella tiellä, menetti pidon, suistui sohjoiseen ojaan josta pariskunta kömpi ylös märkänä, mutta ei ollenkaan minua syytelleet.

Myöhemmin huomasin jättäneeni autoni käyntiin ja auto on ollut siellä käynnissä yön yli minulla hätä miten saan oven auki siitä autosta kun avain sisällä. Helpotus oli tajuta ettei minulla enää autoa edes ole.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinisirkkuek

      Sinullahan on uniexpertti ihan omasta takaa siellä. Mitäpä muuta tuokaan uni kuvastaa kuin alitajunnan normaalia työskentelyä varoituksineen. Eikö se autoilu rajoitu teilläkin vain kesäaikaan, joten lumisohjossa tuskin seikkailettekaan talvisin.
      Hauskoja autoiluhetkiä vaan sinne:D

      • Kaksin-uuvessa-yhessä

        jjoutava muuttannee sieltä sinisirkun luokse piakkoi.


      • jjoutava
        Kaksin-uuvessa-yhessä kirjoitti:

        jjoutava muuttannee sieltä sinisirkun luokse piakkoi.

        Sinisirkku kommentoi ystävällisesti untani ja minun oma uniasiantuntija Sus, sanoi jo etten saisi paljastaa itseäni näin julkisesti. Hänellä onkin jo ilmeisesti selitys uneeni. Ans'kattoo nyt ;)


    • Kovasti työperäinen oli minunkin unieni plaatu viimeyönä.
      Työmaapäällikkönä oli pienikokoinen nuori , nätti ja napakka nainen. Ahkerasti me työtä miessakissa teimmekin. Palkankin sain.

      Joku luopioislainen mies kuitenkin kuumeni palkkasaatavistaan. Pomo alkoi meille selvittää tehtyjä sopimussääntöjä.
      Hän istui salin perällä, me hattukourassa joukolla ovensuussa.

      Ensinnäkin luopioisten miehet saavat palkan omalta reppufirmaltaan, paitsi tämä yks (osoitti minua sormellaan) sen olen palkannut.

      Naispomo alkoi hiiltymään. Hän tuli salin poikki kävellen. Koko ajan hänen kokonsa kasvoi. Oli lopulta ainakin 6 englanninjalkaa pitkä.

      Jos te ukkopahat tietäisitte että aamupäivisin terveyskeskuksen labrassa tutkin teidän kusenne ja paskanne, sen jälkeen toimin työnjohtajana.

      Tuo viimeisen kortin nostaminen pomolta alkoi vetää naamojamme lumivalkeiksi ja se naisen koon koko ajan kasvaminen.
      Hoipuimme lyötyinä ulkoilmaan. Räntää tuli vaakatasossa taivaantäydeltä. Kuinka hyvältä se nyt tuntuikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe