Oletettavasti Finnair on hakenut joustavuutta lippujen suhteen luomalla ns. Light version. Meni kyllä ketuille.
Malagan reitti on kohtuullisen suosittu. Sitä tulee itsekin käytettyä.
Ensinnäkin Finnair lentää Malagaan ja Malagasta pääsääntöisesti Yö lentoja. Tuottaa vaikeuksia esimerkiksi autonvuokrauksen suhteen.
No Light versioon kun laittaa matkalaukut tai vaikka vaihtoehtoisesti Golfbagin, niin hintaa kyllä kertyy. Hintaa kertyy enemmän kuin sillä entisellä hinnoittelulla, jossa vapaa matkatavara.
No. Mitä tuota. Otetaan sama lento SAS:illa Tukholman kautta. Vaihtoaika 1 tunti. Halvemmalla saa SAS:in lipuista sen, joka sisältää 2 matkalaukkua, Lounget, istumapaikat, ruoka koneessa, nopeat jonot ja kaiken kukkuraksi, lentää päiväsaikaan.
Olen käyttänyt huonoista lentoajoista riippumatta Finnairia noin yleisesti, mutta nyt kyllä lennän SAS:illa. Olen kokeillut ja toimii !!
Finnairin hinnoittelu epäonnistunut
7
251
Vastaukset
- Nain.naapurissa
Kaytan Malagan lennoilla aina Norwegiania. Lentaa paiv'lla ja ajoissa varattuna on halpa
- Sinne_taas
Ihmettelen itsekin Finnairin hinnoittelun ja lentämisen periaatteita.
Aurinkorannikolla asuu paljon suomalaisia ja paljon siellä myös turisteja käy.
Kuvannee yrityksen markkinoinnin asiantuntemusta. - AloittajaSatuilee
SAS`n lennoilla AGP-ARN on maksullinen tarjoilu.....heillä ei ole business luokkaa enää Euroopan lennoilla,HEH HEH HEE.
Aloittaja on keksinyt koko jutun, varmaankin siellä asuva suomi-alkkis joka on naama kuperoosalla ja täysin pers`aukinen.
Finnair lentää Malagasta Helsinkiin myös päivällä.
Aloitus on keksittyä puppua. - Junttipaikka
Malagaan menee vyölaukkujuntit jokatapauksessa.
- AntiFInski
Eihän tässä kukaan ole Busineksesta puhunut.
SAS Plus
*24 h avokauppa
* 2 x 23 kg matkatavaraa
* ateriat ja juomat
* Fast track turvatarkastus
* Lounge
* istuin koneen etuosassa
* joustavammat muutokset
Omistan vyölaukun ja tuulipuvun.
Oma lento 360€ / hlö ja em. jutuilla..hiven maksoin perushinnan yli (240€), mutta lounge ja vapaa paikanvaraus, sekä ruoat kyllä kelpaavat. Eihän se Business ole, mutta kelpaa. Golfbagi menee kivasti ja samalla vaikka muutakin ruumaan (2 x 23)
ps.
ja pisteitä tulee 4500. Se riittää Longepääsyyn tulevaisuudessa jossain SAS lennoilla(3000pst) tai johonkin muuhun.
Aloitusta en laittanut muuta kuin sen takia, että ennen Finnairin normihinnat matkalaukkuineen yms. OLIVAT ihan kilpailukelpoiset. Lennot olivat ihan ok ja kaikki pelaa kyllä. Ainoa miinus keväisin ja syksyisin OMASTA näkökulmasta oli tuo yölento. Autonvuokraus yöllä maksaa enemmän (esim. Europcar).
Nyt Light hinnoittelun myöstä tuo perushinta, joka sisältää laukut, ei ole enään käyttökelpoinen.
JA KYLLÄ katson lennon hintaa ja hinnalla saatavia hyödykkeitä. Mielestäni olen aika visu, mutta lompakko ei olekaan ihan tyhjä. Näin teen monen muunkin asian suhteen. - laukunkantaja
Niin on hinnoittelu muuttunut ahneemmaksi. Esim. Gran Canarialle meno 2 henkeä 15.1 ja paluu 5.2 matkalaukkujen kanssa 100 € kalliimpi kuin ilman laukkuja. Harva matkustaa Kanarialle kolmeksi viikoksi ilman ruumaan meneviä laukkuja.
- Muillamenen
Aloittajan kanssa samaa mieltä.
Lentoni Finnairilla ovat menneet ja suurimmat syyt ovat hinnoittelu ja palvelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128