http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072920103249_uu.shtml
Mkä firma hoitaa Kampin vartiointia? Saa..tanan tunarivartija! Pitäisi juma.lauta sen verran päässä pyöriä, että terroristit otetaan kiinni. Ai herrajumala että ottaa kupoliin tuollianen tumpelointi!!!
kampin kauppakeskuksen värväysyritys
9
92
Vastaukset
- Roger1800
Otapa kiinni vartijan oikeuksilla henkilö jonka et itse varsinkaan ole kuullut ketään värväävän, ja kun kiinniottamasi henkilö kiistää ja alkuperäinen ilmoittaja häviää sillä välin niin selitäpä se poliisille siinä vaiheessa kun kiinniottamasi mehmet vetoaa esim. Rasismiin.
Yhtä hyvinhän Ko lehtijutun henkilö olisi itse voinut ottaa "värvääjän" kiinni yleisellä kiinniotto-oikeudella. Eipä se sen kummempi oikeus ole vartijallakaan Ko tapauksessa. - pjöntölä
Eikös Secu edelleen hoida Kampin JLJV:n?
Kieltämättä tulee mieleen kesähessu, joka vain seistä töljöttelee, eikä uskalla tai tiedä kuinka tehdä työtään.
Kiinniotto ei tuossa olisi tullut silti kyseeseen, vaan soitto poliisille välittömästi. Sen jälkeen ilmoitus paikalla oleville kollegoille. Sitten alkaa kohteen seuranta poliisin tuloon saakka. Kyllä supo olisi hyvinkin kiinnostunut noista tapauksista. - vartia
Tuollaiset tilanteet tulee niin äkkiä,että varmaan jälkikäteen tulee mieleen toimia ihan toisin.
Varmaan,jos minulle olisi ilmoitettu värväys yritys,vastaus olisi ollut mitä sitten. - Roger1800
Kampissa kohtuu paljon kameroita. Kukapa tietää vaikka ko henkilöä on kameroilla seurattukin....
- FUCKISIS
Mihin lakipykälään vedoten vartija (oletan että kyseessä Lidlin myymälävartija) olisi ottanut henkilön kiinni? Ainoa, mitä tuossa voi tehdä, on soittaa poliisit paikalle. Mutta koska Suomen poliisivoimat on kuohittu, jotta tällekkin terroristille riittäisi rahaa asumistukeen, sekä vähän huvittelupätäkkää, ei partio ehtinyt ajoissa paikalle.
- sankarpoikia
Onko kellekään tullet mieleen että tuo Isisin värväri saattaa olla veteraani joka ei säihkähdä jotain kuulapäätä joka tulee käskyttämään.
- 121314
Mitä, eikö vartija ole kiinnostunut uhrautumaan 10€ tuntikorvauksella?
- MiksOliPitäny
121314 kirjoitti:
Mitä, eikö vartija ole kiinnostunut uhrautumaan 10€ tuntikorvauksella?
miksi pitäisi jos ko. värväri ei ole tehnyt rikosta vartijan toimeksiantajaa vastaa ???
- Anonyymi
Hyvä tuo "Vartija lupasi soittaa, muttei tehbyt mitään". Perus. Sanovat hoitavansa, jotta pääsevät tilanteesta pois ja sitten valvomoon piiloon, ettei tarvitse oikeasti tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962