Heippa! Olen vauhdikas erityinen sinkkunainen ja haluaisin tietää mikä Skodan malli on naisellinen.
Sopivin Skoda malli?
19
<50
Vastaukset
- RapidTsi2013
Uuden Fabian muotoilua on kovasti kehuttu.
- Poikanimeltäpäivi
Kaikki ne on. Semmoiset maatuskan näköiset naisenpuolet niissä näkyy viihtyvän.
- leijalautailu
Onko sinkkunaisella kulkuset jalkojenvälissä
- ettensanoisi
Onhan niillä, ainakin joskus.
- Bimmermään
Niillä mallitypyköillä jotka kuluttaa GranCoupe-Bemarini oikeanpuoleista etupenkkiä on kellekset jalkojensa välissä 5-6 kertaa vuorokaudessa.
- kxkue
Älä ole vaatimaton, kyllä niillä on killuttimet kokoajan.
- Bimmermään
Nooh, olen kyllä viriili mies mutta pidän sentään välillä muutaman tunnin konjakki- ja Caesarsalaatin nauttimistaukoja.
- Kohan_kyselen
Bimmermään kirjoitti:
Nooh, olen kyllä viriili mies mutta pidän sentään välillä muutaman tunnin konjakki- ja Caesarsalaatin nauttimistaukoja.
Onks se tyttöystäväsi nimi Miele?
- taatusti_onkin
Bimmermään kirjoitti:
Niillä mallitypyköillä jotka kuluttaa GranCoupe-Bemarini oikeanpuoleista etupenkkiä on kellekset jalkojensa välissä 5-6 kertaa vuorokaudessa.
mutta yhdetkään niistä killuttimista ei ole sinun.
- Skoda-Jorma
Sopisiko sinulle Pirteä-Pirkko että tulisin päiväkahville?
- tosihelppovalinta
Osta politrukin hymy!
- takapuolietupuoli
Trolli on käynyt sukupuolen vaihdattunut leikkaussalissa
- hzdhtr
Fabia sopii hyvin transulle.
- pankkitilinsaldooli
SuuBerBBi on sopivin Skoda malli.
Tehoka pitää tietysti olla. Sellanen jokakiihtyy 0-100 3.8s
Eli tämä: https://youtu.be/4ZKSwMhzTyg
Suosittelen "tytölle" neitimäisempää peliä eli tätä:
http://tinyurl.com/oyvc8un
Eiks Golk kärry kävis mitenkään?
https://youtu.be/M-cmJc1gafo - Oli.kuinTali-Ihantalassa
Perkele kun pelästyin aamulla neljän aikaan kun heräsin helvetinmoiseen kolinaan ja paukkeeseen.Ensin luulin tosiaan että ryssä on hyökännyt Suomeen mutta sehän olikin naapuri joka tuli jostakin kyläreissulta kotiin vuoden 2013 mallisella Octavialla.
Meteli oli tosiaan kuin Karjalan kannaksella kesällä 1944 kun vanja aloitti sen valtavan suurhyökkäyksensä.
Oli erittäin lähellä etten mennyt pihalle tuuppaamaan papparaista vähän pataan mutta kun sälli tajusi sammuttaa Skeidansa samantien niin annoin asian olla mutta ensikerrasta en mene takuuseen !- LSD_on_vaarallinen
Niinpä niin, se LSD aiheuttaa kaiken tyyppisiä hallusinaatioita. Lopeta veikkostet sen käyttäminen. On kuulemma tapauksia, joissa LSD vetäjä on kuvitellut osaavansa lentää ja hypännyt kerrostalon katolta. Arvaat varmaan miten siinä käy.
- Mikämuumerkkitahansa
LSD_on_vaarallinen kirjoitti:
Niinpä niin, se LSD aiheuttaa kaiken tyyppisiä hallusinaatioita. Lopeta veikkostet sen käyttäminen. On kuulemma tapauksia, joissa LSD vetäjä on kuvitellut osaavansa lentää ja hypännyt kerrostalon katolta. Arvaat varmaan miten siinä käy.
Älä nyt revi pelihousuja jos joku vähän avautuu Skeidan hienoista ominaisuuksista.Sinulla siis on Skeida ja etkö muka ole itse huomannut minkälainen onneton tekele onkin tullut hankittua.
Käytä enemmän harkintaa kun teet seuraavat autokaupat niin ei tarvitse pierrä verta ja vuodattaa kyyneliä epäonnistuneen hankinnan vuoksi.
Harkintaa harkintaa mutta et kai edes ole aikeissakaan hankkia samanlaista raatoa toista kertaa. Ihminen oppii kummasti jo yhdestä mokasta !
- Skodaguru
Kunnon 100 heppanen kyykkyocu.
Näkevät Servillä millainen uraohjus olet. - ketäpäkiinnostaisi
Siis ERITYINENsinkkunainen? No, kukapa tahtoisi tunnustautua YLEISEKSInaiseksi, ja juttusihan oli tietysti täysi provo, osta mikä auto tahansa, ketä kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435