Onko muilla google play sivuston kanssa ongelmia IE11W7:lla.
Minulla ei toimi,lataa,lataa,,,,,,,,,,,.
Tabletilla toimii,puhelimella toimii,Opera selaimella koneella toimii,vain IE11 on jolla ei toimi,mikäs tämmönen vaiva on.
Ei senpuoleen että tuo maailmaani kaataa vaikka ei ie:llä toimikkaan,mutta mielenkiinnosta kyselen,miten muilla.
Vähä muutakin kun windows 10
5
<50
Vastaukset
- Silläonainapelannut
Asenna Chrome niin ongelmat lähtee..
Itse sivusto toimii ja näkyy ihan hyvin mutta ne Appsit vaatinevat Chromen asentamista.
- joensuumelli
Enpä ole kuullut että joku Google playta IE:llä käyttäisi.
- playkauppa
No nyt kuulet,minä olen aina käyttänyt tietokonetta google playssa ja ladannut tarvitsemiani juttuja sitä kautta puhelimeen-tablettiin.
Että nyt siellä joensuussaki tämä asia lienee selvä,jos nikistäsi voisi jotain päätellä.
Ja tuo toimimattomuus IE11 on tullut aivan lähiaikoina,niinkauna kun muistan,se on toiminut moitteettomasti. - Käytäsitä
playkauppa kirjoitti:
No nyt kuulet,minä olen aina käyttänyt tietokonetta google playssa ja ladannut tarvitsemiani juttuja sitä kautta puhelimeen-tablettiin.
Että nyt siellä joensuussaki tämä asia lienee selvä,jos nikistäsi voisi jotain päätellä.
Ja tuo toimimattomuus IE11 on tullut aivan lähiaikoina,niinkauna kun muistan,se on toiminut moitteettomasti.Käytä jatkossa Chromea niin kaikki pelaa..
Joensuusta en ole kuullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954