MOI. Eli siis oon pitkään jo tässä haaveillut siittä, et pääsisin Australiaan vaihtoon:D. Vaikka se on kallis, niin uskon, että se on hintansa arvoinen matka. Ja okei, myönnetään, mulla on tässä vähän alle 3vuotta aikaa päättää, et lähdenkö edes minnekkään vaihtoon. Ja haluan Australiaan sen takia, että sitä ollaan kehuttu paljon, ja että haluan hioo mun Englanninkielen taitoa, ja haluan käydä edes kerran elämässäni siellä, ja myös se vetää mua Australiaan, koska puhun aika paljon päivässäni Englantia, mutta en kuiteskaan halua mennä Amerikkaan, koska se on aikalailla samankaltainen, kuin Suomi, ja Amerikassa oon jo käynyt monta kertaa. Ja sitten ku oon käyny jo Britanniassa, niin se ei ollu oikeen mun juttu:D.
Mutta anyway, oisko kellään kokemusta Aussissa vaihdossa olosta? Jos on, niin voisitko myös samalla kertoo plus ja miinus asioita kyseisestä matkasta?:D Ja jos oot ollu tässä vähän aikaa sitten vaihdossa Australiassa, niin olis kiva tietää millasta siellä oli:). Ja miten sais kaikista parhaiten suostuteltua vanhemmat? Koska mun äite ei oikeen suostu päästään mua sinne, ja iskälle se on ihan ok. Joten miten pystyisin suositteleen?
Ja niin muutes! Mitä mieltä itse ootte: Kannattaisko maksaa sellatteet 9.000-13.000€ 4-6kuukaudesta Australiassa, vai 10-12kk? Meinaan kun oon täs vertaillu eri paikkojen hintoja Australiaan vaihtoon, niin oon huomannu, et jo 4-6kk siellä maksaa sen yli 11.000€ .. joten kannattaisko mennä sinne n.1vuodeks? Mitä mieeltä ootte?:D
Vaihtoon Australiaan?Tarviin PALJON vastauksia D:!
Kizxs
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625