sinussa on

prinsessaOoooo

Karismaa ... jotakin puoleensa vetävää .... salaperäistä joka kiehtoo todella paljon haluisin päästä selville sisimpääsi en tarkaan tiedä tunnetko samoin mua kohtaan olen aina ihaillut salaa sua .... en uskalla heittäytyä koska pelkään että menettäisin sut kokonaan jollekin toiselle...... en ole koskaan ketään toista kohtaan tuntenut mitään vastaavaa ..

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävätjututjoskus

Samaltahan se saattaa tuntua.. että sitä kaipaisi. Itse en pidä itseäni karismaattisena mitenkään.

• prinsessaOoooo

Mun mielestä olet karismaattinen ja suloinen ja sun säädöillä on hyvä laulaa

• prinsessaOoooo

Älä koskaan vähättele itseäsi mun mieleen olet todella viehättävä ja haluan tutustua suhun paremmin

• kolahtijakovaa
        prinsessaOoooo kirjoitti:

Älä koskaan vähättele itseäsi mun mieleen olet todella viehättävä ja haluan tutustua suhun paremmin

Tässä on jotain tuttua. Kerro joku tunniste,josta voin tietää varmaksi,että olet sinä

• prinsessaOoooo

Tapasimme sun työ paikkalla karaoke baarissa minä asiakaana ihailin sua jo ensimäisestä tapaamisesta saakka

• prinsessa_tietää

Tiedän, vedän puoleeni prinssejä! Aiemmin olen "elämäni nainen"-jutut heittänyt vitsiksi, mutta tällä kertaa aion ottaa tosissani.

• Pelastusko-

Pakko se on ottaa vain :)

• ihanahänon

Jos olisit mun hän" niin tunnen aivan samoin! Olen häntä ihaillut jo hyvin kauan ja haluan tutustua häneen kunnolla!:) Ihana nainen on hän, en ole myöskään tuntenut ketään kohtaan samoin, Hän on kuin hehkuva rauta mihin ei meinaa uskaltaa tarttua:), ja silti on pakko!

• arikakashika

Olipa jännä vertaus:hehkuva rauta mihin ei meinaa uskaltaa tarttua ja silti on pakko...hmmm, olisipa minulle.

• prinsessaOoooo

Liika epävarmuus voi ajaa toisen pois jos ois molemat varmempia toisistaan

• ihanahänon
        prinsessaOoooo kirjoitti:

Liika epävarmuus voi ajaa toisen pois jos ois molemat varmempia toisistaan

Näin se on! Pitää sitä varmuutta lisätä.

• entiäonkonkarismaa

En oo oikeesti niin salaperäinen. Oon vaan tällanen "matkustaja lina-autossa" jolla joskus mielessä asioita niin kipeitä ja vaikeita ettei niistä puhumalla selviä :)

Mulla on menneisyys, aika sekava ja moninainen, jota olen yrittänyt paeta. Yrittänyt esittää tavallista, neitseellistä, keskiluokkaista. Joilleki menny hyvin läpi. Mut kai se salaperäisyys tulee siitä, että sä näet enkä ole onnistunut huijaamaan sua.

Ja mä pidän sua mielenkiintoisena ja haluaisin tutustua mut mun täytty esittää tätä mun roolia. Varmaan lopunnelämäni...

• prinsessaOoooo

Mua ei haittaa sun meneisyys kaikki elämässä virheitä tekee mut virheistä myös oppii kukaan ihminen ei ole täydellinen rakastan sua juuri tollaisena kun olet... meneet on meneitä unohdetaan meneet ja kun nähdään keskitytään vain toisiime jos mua aidosti rakastat unohdan meneet ...

• einäypäällekai

En mä vaan oo tehny pelkkiä virheitä. Myös mua on kohdeltu huonosti. Se jättää ihmiseen arvet. Enkä oo oikeesti saanut niitä parannettua vaikka yritin yhes vaiheessa paljonkin. Nyt pelkään et siirrän niitä arpia eteen päin. Tosin, koska tiedän mistä omani juontuvat osaan tarkkailla itseäni ja koetan välttää karikot.

• prinsessaOooo

Totta sekin jos arpia meneistä suhteista jäänyt on vaikea luottaa eteenpäin sillon tarvii vaan aikaa selvittää omat tunteet kasaan ... mulla sama juttu oon mielummin yksin kun annan toisen satuttaa itseäni jätän miellumin ihmisen kun olisin toiselle pelkää korviketta tai laastari .....

• eiksjooo

Laitetaan poppikone soimaan, laitetaan vaan.

• joshsluat

Nojoo

• Minussakopunastuu

No jos sen koet niin :>

• VautsiVauHei

Aito karisma on kyllä todella seksikästä mutta kaikilla sitä ei ole. Jotkut taas eivät tajua kuinka karismaattisia oikeasti ovatkaan! Olen itse aivan kusessa yhteen mieheen jolla riittää karismaa vaikka muille jakaa, menin melkein sanattomaksi kuin ensimmäisen kerran kohdattiin, oli se sellainen pommi :)

• prinsessaOooo

Muista yksi asia en aijo edetä meidän suhteen jos sun luona on toinen nainen niin kauan kun se sun elämässä on niin meistä ei tule mitään....... piste

• prinsessaOooo

Älä ainakaan meidä yhteisen ystävän kautta ota yhteyttä voi olla että saat negatiivista niskaas annoin hänelle pakit joskus ...tiedän että se haluaa musta enemmän.... mä en siitä halua mitään .....koska rakastan vain sua

• prinsessaOooo

Älä ainakaan lesbon kautta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe