Kärsin aikoinani todella rankasta ihopsoriasiksesta. Muutama kerta tuli käytyä psoriliiton kanarian hoitomatkallakin. Aurinko paras lääke.
Luin pari vuotta sitten netistä tutkimuksesta, että kannabis on lääke myös psoriasikseen. Kyseessähän on lääkekasvi, joka ilman lääkärin allekirjoittamaa reseptiä katsotaan huumeeksi. Mitäpä ei epätoivoinen iho-oireista kärsivä kokeilisi, vaikka kiellettyä onkin? Siispä hankin vaporisaattorin ja lääkekannabis-kukkaa, jota höyrystämällä nautin. Muuta lääkettä en ole sen jälkeen tarvinnut ja iho täysin puhdas. Joskus kosteusvoidetta sääriin, ei muuta. Daivobetia viimeksi joskus pari vuotta sitten. Ennen rosoiset kynnet tippui itsekseen, nyt saa leikellä jatkuvasti ja kynnet hyvässä kunnossa. Psoriasis on minulla enää alitajunnassa ja joskus läikkänä sääressä, missä saakin olla muistutuksena haavoittuvuudesta.
Ei pitäis yhteiskunnalle kuulua, jos luonnonyrtillä hoitaa sairauttaan, varsinkin kun kyseessä on tuhansia vuosia vanha toimiva lääkekasvi.
Oletko kokeillut kannabista psoriasikseen? Kannabisöljyä ihottumaan tai kannabiksen kukkaa nautittuna? Kiinnostais tietää, miten mahdollisesti muilla auttanut. Jos kokemuksia, kerro rohkeasti, siitä ei kukaan vaikeuksiin joudu. Itse ihmetelly sitä jo julkisesti ja lääkäritkään osaa sanoa juuta tai eitä.
En ketään kehoita käyttämään kannabista, se on jokaisen oma asia. Kyseessä toistaiseksi laiton huumeeksi luokiteltu lääkekasvi, joka lääkärin allekirjoittaman reseptin myötä muuttuu lääkkeeksi, jota voi nauttia. Mutta minulle se auttaa ilman lääkärin allekirjoitusta.
Oletko kokeillut kannabista psoriasikseen?
vendito
3
190
Vastaukset
- kalliskannabis
- Hamppuöljy
Entäs jos hamppuvoidetta tai hamppuölyä voitelisi iholle ja voihan hamppuöljyä syödäkin, eikä siinä ole huumaavia ainesosia. Mahtaiskohan tehota?
- psorivaivaton
Sekoita 1tl ruokasoodaa ja noin 1dl perusvoidetta tasaiseksi seokseksi ja sivele se psori-ihollesi, toista käsittely tarvittaessa useamman kerran.
En tarvitse enää kortisonivoiteita ja ihoni voi paremmin kuin koskaan!
Sain vinkistä vihiä kaveriltani, joka sen löysi täältä: http://ukkram09.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136433-ihottumat-ja-kortisonivoiteiden-teho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389