Oletko kokeillut kannabista psoriasikseen?

vendito

Kärsin aikoinani todella rankasta ihopsoriasiksesta. Muutama kerta tuli käytyä psoriliiton kanarian hoitomatkallakin. Aurinko paras lääke.

Luin pari vuotta sitten netistä tutkimuksesta, että kannabis on lääke myös psoriasikseen. Kyseessähän on lääkekasvi, joka ilman lääkärin allekirjoittamaa reseptiä katsotaan huumeeksi. Mitäpä ei epätoivoinen iho-oireista kärsivä kokeilisi, vaikka kiellettyä onkin? Siispä hankin vaporisaattorin ja lääkekannabis-kukkaa, jota höyrystämällä nautin. Muuta lääkettä en ole sen jälkeen tarvinnut ja iho täysin puhdas. Joskus kosteusvoidetta sääriin, ei muuta. Daivobetia viimeksi joskus pari vuotta sitten. Ennen rosoiset kynnet tippui itsekseen, nyt saa leikellä jatkuvasti ja kynnet hyvässä kunnossa. Psoriasis on minulla enää alitajunnassa ja joskus läikkänä sääressä, missä saakin olla muistutuksena haavoittuvuudesta.

Ei pitäis yhteiskunnalle kuulua, jos luonnonyrtillä hoitaa sairauttaan, varsinkin kun kyseessä on tuhansia vuosia vanha toimiva lääkekasvi.

Oletko kokeillut kannabista psoriasikseen? Kannabisöljyä ihottumaan tai kannabiksen kukkaa nautittuna? Kiinnostais tietää, miten mahdollisesti muilla auttanut. Jos kokemuksia, kerro rohkeasti, siitä ei kukaan vaikeuksiin joudu. Itse ihmetelly sitä jo julkisesti ja lääkäritkään osaa sanoa juuta tai eitä.

En ketään kehoita käyttämään kannabista, se on jokaisen oma asia. Kyseessä toistaiseksi laiton huumeeksi luokiteltu lääkekasvi, joka lääkärin allekirjoittaman reseptin myötä muuttuu lääkkeeksi, jota voi nauttia. Mutta minulle se auttaa ilman lääkärin allekirjoitusta.

3

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalliskannabis
    • Hamppuöljy

Entäs jos hamppuvoidetta tai hamppuölyä voitelisi iholle ja voihan hamppuöljyä syödäkin, eikä siinä ole huumaavia ainesosia. Mahtaiskohan tehota?

• psorivaivaton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      145
      2416
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1671
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1566
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1518
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      805
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      792
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      59
      776
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe