että nähtäisiin välillä eri paikoissa, vaikka puistoissa, ja...
Miten olisi tällainen järjestely
16
<50
Vastaukset
- älähupsuile
Eihän tuollainen ole sulle koskaan sopinut.
- tummajatuline_N
Jos menee tummalta ja ihanalta mieheltä naiselle, niin todellakin.
Muuten pysyn kotona - kaunisonpuisto
Tottakai, puistot ovat kauniita, sitä tiettyä puistoa olenkin ajatellut, mutta mikä ja...? =D
- kaunisonpuisto
Täytyy vielä lisätä, että se "tietty puisto" on oikein kaunis. Öitä:D Ja suudelmia.
https://www.youtube.com/watch?v=4TEpHTVWXnM
- jaapekele
Huorat saa etsiä seuransa kaduilta..
- nusnuspuskassa
Riippuu siitä mitä siellä tehtäis. En ala naimaan yleisellä paikalla :D
- Niineipätiiä
Jos nähään eri paikoissa :D
- muntoive
Toivon etten näe sua puistossa.
- Mr.Dildo
Sopii minulle! Olen erittäin avoin mitä tulee seksiin. Soittele hani luuriin niin aletaan panosessionit!
- taisitsullaontoinen
Mä luulin et tää oli mulle, mutta ei ollutkaan
- väärähälyytys
Koska eihän me olla nähty vapaaajalla koskaan
- SeköOnHommanNimi
Miksi? Oletko varattu ja puolisosi selän takana järjestelet tapaamisia puistoihin ja ties mihin panoluoliin?
- ihanvapaa
Haloo... Joskus on tavattava ensimmäinenkin kerta...
- ParkLove
Huvipuistossa? Leikkipuistossa? Eläinpuistossa? Aiommeko myös hässiä?
Voin nähdä missä vaan kuin myös uni maailmassa. Mutta ei näkemällä parane keskustelu.
- yläosattomissajapaikkaon
Kaisaniemenpuisto???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725