Hain vakuutusyhtiöstäni vuosiviisumia varten matkavakuutusta. Koska olen raitis, yli kuusikymppinen vanhuuseläkeläinen ja hoidan sokeritasapainoani tableteilla, vakuutusta ei minulle myönnetty. Ei mistään hinnasta! Olen matkustellut paljon, mutta nyt eläkkeelle päästyäni vakuutusanomukseen on ruksattava eläkeläinen. Sen jälkeen avautuu sairauksia koskeva sivu. Jos en olisi ruksannut itseäni eläkeläiseksi, ei sairauksia olisi kyselty ja vakuutus olisi myönnetty.
Evääminen johti siihen, että sanoin irti kaikki vakuutukseni kyseisestä, hyvin lyhyen nimen omaavasta yhtiöstä ja siirsin ne ihmisystävällisempään lähellä toimivaan yhtiöön. Siellä vakuutus myönnettiin ja matkavakuutukseni on voimassa ainakin siihen saakka, kunnes täytän 70 vuotta. Yhtiöllä on konttori jopa Lieksassa. Perheeni kaikki vakuutusmaksut ovat olleet noin 2500 euron luokkaa vuodessa.
Ihmettelen suuresti, että hyvin riskialttiille henkilöille, kuten alkoholia käyttäville, tupakoitseville, ylipainoisille, alle eläkeiän oleville kansalisille matkavakuutus voidaan myöntää ilman selittelyjä, mutta ei raittiille, tupakoimattomille lähes terveille vähän yli kuusikymppisille eläkeläisille! Kumpi joukko muodostaa suuremmat riskit vakuutusyhtiölle.
Tarkistakaa, ovatko vakuutuksenne oikeassa yhtiössä. Vakuutuksia kannattaa myös kilpailuttaa. Sen huomasin tämän tapauksen yhteydessä. Kallein yhtiö ei ole välttämättä paras!
Oletteko oikeassa vakuutusyhtiössä?
vanhuueläkeläinen
5
<50
Vastaukset
- iedfkgj
Oot sie.
- sdkfk
Oon.
- kuikke
Oikeassa ollaan.
- omaanpiikkiin
Perustakoon nämä seikkailu-"urheilijat" oman vakuutusyhtiön,koska tahallaan menevät tekemään sellaisia temppuja,joissa tulee vammautumia ja kuolemiakin. Näiden korvaussummat ovat isoja ja kuormittavat jokaisen kukkaroa nousevilla vakuutusmaksuilla.
- sdfksjfh
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että vakuutusyhtiö ennakoi osaltaan liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944