Best-liesituuletin

Momma

Joskun lehden liesituuletintestin voitti tässä jossain välissä vuotta joku Bestin liesituuletin. Onko kellään kokemuksia kyseisestä liesituulettimesta - eli onko hyvä hankinta. Taloomme on tulossa avokeittiö ja kunnon liesituuletin olisi hankinnassa. Jos on jotain huonoja kokemuksia joistain tuulettimista, niin "epäsuositelkaa"!

6

6066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakentava

ostimme bestin TM Rak.maailman testivoiton vuoksi sillä se oli siinä aivan ylivoimainen voittaja varsinkin hinta/laatu-suhteeltaan. käyttökokemuksia ei vielä ole mitä nyt liikkeessä hieman kokeili ja ihan asialliselta vaikutti jos vain ulkonäön puolesta käy.
      "design"-tuulettimet todettiin testissä surkeiksi.

• hep

Me ostettiin upea design-tuuletin. On tehokas ja hyvä ja paljon hienompi kuin ne halvan näköiset best-vehkeet...

• Kokemusta on

Meillä Best palasi 5 vuotta, kunnes sanoi sopimuksen irti. Moottori toimisisi edelleen jos vain saisi käynnistys virran. Kataisijat ja "haistelija" eivät siis toimi

• Ei bestin bestis

Sama juttu meillä kesti 5 vuotta, ja nyt toimii vain valo. Eli katkaimia kun painelee ei elonmerkkiäkään.

• Utso

Ihan susi - haistoi kaiken muun kuin ruuan käryn. Jos pieraisit vieressä, niin ennen kuin helpotti niin tuuletti oli jo päällä. Ruuankäry ei koskaan saanut sitä käymään.
      Sitten tuli ongelmia käynnistysnappien kanssa, menivät sisään ja sai painaa lujaa etc.
      Lopulta se alkoi käydä itsekseen.
      Ihan susi, älkää vaan ostako.

• Mistä-hyvä-liesituuletin

Susi mikä susi. Valokatakaisin toimii satunnaisesti.
      Nyt pitäisi löytää LIESITUULETIN.
      Vinkit ovat tervetulleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe