Syrjäytyneitä, köyhiä, tuhonneet ihmissuhteensa, välit perheeseen, kunnon kavereihin , työelämään ja kaikkeen.
Istuvat betonilähiössä , jossa hukuttavat vitutuksensa kurakaljaan ja pillereihin.
He eivät tee ruokaa naiselleen tai lapsilleen vaan kantavat marketin halpaakaljaa , kerjäävät pillereitä lääkäreiltä, ostavat katukaupasta ja istuvat räkälöissä. Haukkuvat maahanmuuttajia vaikka ovat itse suomalaisen yhteiskunnan syöpä. Miljoonia verorahoja syydetään näille sontahousussa valittaville pikku pojille.
Epäonnistuneet kaikessa mihin ryhtyneet. Raitistuminen vaikeaa , koska omat mokansa joutuisi kestämään selvin päin...
Onneksi heillä kivulias kuolema...yksin. Edes hoitajat eivät sääli näitä kusipäitä, jotka tuhonneet viinanhimollaan läheistensä elämän.
Aivot vammautuneina nämä pellet ryystävät kaljaa keltaisin silmin hautaan asti.
Sontasepot ja bentsopenat ovat...
5
<50
Vastaukset
- 7273737373
Sontasepot imevät suomalaisen veronmaksajan kuiviin.
Tilalle maahanmuuttajia.Kiitos. - unikakkias
ehgäpä ei ole ihminen edes ehtinyt epäonnistua, sillä ei ole ikinä sallittu ryhtyä mihinkään
koskaan ei ole ollut kuin maailmanlopun kavereita, vanhemmat kuolivat, toineen liikaan työhön
epätoivoinen jo nuoresta, pelkästään metsää ympärillä - yliopistossa vain ryypättiin, en sellaista sietänyt
työttömien määränä ennätyslama, joten mitäpä minä elinikäinen yksinäinen kahmimaan, kun kätevänä ja ripeänä pärjään vuosisataisin elinoloinkin
t. nuori ikiabsolutisti, sonnan päälle ymmärtävä- sontaseppo
Ryypattiinkö siellä yliopistossa ruokalassa, käytävillä ja luennoillakin vai pelkästään salassa esim. vessassa ja siivouskomerossa?
- sontaseppo
Oispa bentsoja sen verran paha krapula
- phubbhua
Harva kuolee lempeästi vanhuuteen. Yleensä kuollaan johonkin sairauteen kivuliaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945