Hei, ajattelin kysellä että osaisiko joku auttaa pienen ongelman kanssa? En pääse kirjautumaan skypetililleni ja se valittaa joka kerta että "skypen kansion käyttöoikeudet estävät sitä toimimasta kunnolla. Poista mahdolliset erityiskäyttöoikeudet Skypen datakansiosta ja yritä uudelleen".
Mitä tämä oikein mahtaa tarkoittaa? Olen asentanut skypen uudelleen, mutta se ei auttanut. Pääsen kyllä skypeen sisään, kun luon uuden tunnuksen, mutta kun kirjautuu ulos niin tulee tuo sama valitus. En viitsisi aina luoda uutta profiilia, kun kirjaudun ulos.
Pahoitteluni, että olen maallikko näissä asioissa ja pahoitteluni myös jos tämä topic tuli nyt väärään osioon. Itselläni on siis windows 8.1 (en tiedä onko tällä merkitystä) ja kyseessä on tosiaan se virallisiltakin sivuilta ladattavissa oleva työpöytäversio. Mutta tosiaan, jos joku osaisi ihan juurta jaksaen ja yksi asia kerrallaan opastaa maallikon takaisin sisään niin se ansaitsisi kyllä ikuisen kiitollisuuteni ja kunnioitukseni. Mennyt jo pari bisseä silkkaan ärsyyntymiseen tätä yrittäessä ratkoa ja Microsoft ei kyllä tarjoa niin minkäänlaista apua tähän ongelmaan.
Edit: Koneen sisällä olevaa skypekansiota tämä ei näköjään anna edes poistaa, joten en tiedä onko skypeohjelman poistaminen edes onnistunut koskaan kunnollisesti.
Skype ei anna kirjautua sisään
5
192
Vastaukset
- Käytäsitä
Käytä selaimen Skype versiota.
- Mergginimige
No se selainversio on aika takapuolesta, siitä puuttuu kaikki hyvät ominaisuudet. Toki sillä pääsee sisään, mutta... ääh.
- ainoavaihtoehto
Mutta jos ohjelmaversio ei toimi niin selainversio on ainut vaihtoehto.
- juujoo32
"skypen kansion käyttöoikeudet estävät sitä toimimasta kunnolla. Poista mahdolliset erityiskäyttöoikeudet Skypen datakansiosta ja yritä uudelleen".
>> Suomennettuna salasana väärin.
Windows R saa avattua suorita ikkunan, tähän kirjoita %appdata% ja enter.
Selaamaalla löytyy Skype kansio, tämän poistamalla skype asettuu ns. "tehdasasetuksille". - NightmaresDemon
sama ongelma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623