Windows 10 product keyn etsintä

aaasi

Hei, millä turvallisella ohjelmalla löytyisi windowsin product key?

14

8573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei löydy ohjelmalla. Tehdasasennetuissa Windows 8.x koneissa se on emolevyllä piirillä ja aktivoituu automaattisesti, tehdasasennetuissa Windows 7 tai muilla OEM Windowseilla varustetuissa koneissa on tarra siellä koneen kyljessä/pohjassa/päällä ja Windows 10 aktivoituu tähän koneeseen syöttämällä sen product keyn siitä tarrasta.

Retail versioissa se product key on siellä pakkauksessa missä se Windows myytiin.

• Kerrohan-sitte

Se koodi muuttuu kun 10 on päivittänyt ja jos asennat uusiksi kumpin imagesta potää tietää se koodi.
        Mistä tämä löytyy kun asentamatta haluat päteä.

• Kerrohan-sitte kirjoitti:

Se koodi muuttuu kun 10 on päivittänyt ja jos asennat uusiksi kumpin imagesta potää tietää se koodi.
        Mistä tämä löytyy kun asentamatta haluat päteä.

Ymmärtääkseni se vanha lisenssi koodi käy tähän.

Mutta jos haluat toimia varman päälle niin kloonaa kiintolevy niin ei tarvitse asennella uusiksi.

• Aktivaattoria
        M-Kar kirjoitti:

Ymmärtääkseni se vanha lisenssi koodi käy tähän.

Mutta jos haluat toimia varman päälle niin kloonaa kiintolevy niin ei tarvitse asennella uusiksi.

Olin väärässä mutta niin olit sinäkin.
        Kun ja jos on päivittänyt ensin päivityksenä vanhan päälle kympin niin sen jälkeen voi asentaa uudestaan ihan imagesta ja windows aktivoituu automaattisesti, koodi on siis palvelimilla ja ei tarvitse kirjoittaa itse, eikä edes tietää.

• aaasi

Mmm.. Kun olen pävittänyt windows 7:ni windows kymppiin niin kun aion asentaa nyt kokonaan uusiksi ja se kysyy sitä product keyta niin toimiiko pohjassa oleva key siihen?

• aaasi

Tuttava suositteli semmoista ohjelmaa ku produkey, mutta en ole asentanut kun ei ehkä ole tarvetta. Mutta M-kar eli kun nyt minulla on kymppi ja kun asennan uusiksi lyön tämän koneen pohjassa olevan windows 7 lisenssin siihen?

• Ensiksikin, älä asenna mitään ilmaisia haittaohjelmia. Toisekseen, varmista kiintolevy vahinkojen varalta.

Sitten asennat sen Windows 10:n päivittämällä se siitä seiskasta. Tämä on todennäköisesti varmin tapa. Jos haluat "puhtaan" asennuksen niin pistä se seiska tehdasasennuksille/asenna uusiksi ja sitten siitä päivitys kymppiin.

Windows 10 päivitys siirtää koko vanhan Windowsin windows.old kansioon ja uusi on puhdas. Mahdollinen "siivottava" löytyy profiileista ja asennetuista ohjelmista. Profiileita on helppo poistaa ja luoda uusia, ja sovellukset kannattaa muutenkin poistaa ennen päivitystä.

Itse en ole Windows 10 päivitystä tehnyt enkä puhdasasennusta valmiilla imagella. Seurailen vähän miten tietous tästä kasvaa mutta itse ainakin toimisin varman päälle ja toimimaan kuten on suunniteltu.

• aaasi

Tuttava ehdotti että asenna produkey ohjelma jolla pystyy etsimään product key, mutten ole asentanut kun sanoit ettei löydy. Mutta M-kar eli kun päivitin windows 7 koneeni kymppiin niin voin kun asennan kympin uudelleen ja se kysyy product keytä niin lyön koneen pohjassa olevan windows 7 lisenssin siihen?

• aaasi

Oho, yksi viesti kolmena... Anteeksi.

• tästä_avain
    • SpeccyOhjelmalLöytyy
    • piraattikymppi

eikös tuo microsoft toolkitillä lähde tulille ihan suoraan tosin en ole kokeillut voisihan sitä jossain virtuaalikoneessa joskus vaikka kokeilla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

On se windows hankala!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe