Poikaystävää 14 vuotiaalle?

14smile

Juu siis oon 14 eli meen nyt 8 luokalle. Oon jo pitemmän aikaa ettiny semmosta sosiaalista poikaa joka ei ois semmone pano hullu :'D Mut ei oo oikee tullu vastaan semmosta:( joten aattelin et jos nyt tän kautta löytys. Asun etelä-Karjalassa ja tietenki haluisin että se asuis lähellä. Iällä ei niinkään ole väliä tai että miltä näyttää kunhan ei ole yli 18v joten laittakaa kik alas jos edes haluisit tulla juttelee tai tutustuu tai jotain. Tuun heti kikkaa ku näön sen jos niitä edes tulee:3

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rrrrrfs

      Sera00_

    • Ootkaukana

      Hitto ku asut noi kaukana, oon just sama ikäne ja haluisin kans poikaystävän joka ei oo panohullu :/

      • 15gayyy

        mist päin sitte olet?


      • Ootkaukana

        Pirkanmaalt


    • boy25veliliianvanhasulle

      Vai on ne nuoret pojat panohulluja! :D Eikö just monet teinipojat sen lisäks et poika muuten on komee, söpö, huomaavainen, kohtelias, luotettava, kiva ja kiltti ois myös seksikäs, vetävä (siis onko niitä muualla kuin satukirjoissa ja unissa) ja panohullu? (Tollasesta pojasta siis itse uneksuin kun olin sun ikänen sellaset 11 vuotta sitten, joskaan en silloin enkä nytkään lainkaan halunnut mitään anaaliseksiä kumpanakaan osapuolena, eli millainen ja oisko silloin panohullu haitannut yhtään - ois voinut päivittäin lääppiä.) Miten te oikein koette tai määritätte panohullun pojan, millainen hän on? Onko teistä useimmat pojat panohulluja?

      Miten te yläkouluikäiset pojat koette olemisen seksuaalisen suuntaumisen kanssa koulussa, poikien kanssa ja millaisia pojat teistä yleisesti on?

      Itsellä oli silloin aikoinaan tosi raskasta olla kaapissa ja yksin. Mua ei silloin kiinnostaneet kauheesti oman ikäiset ja vaikka olin alaikäinen, niin mua kiinnosti enemmän isommat pojat, sanotaanko about 17-25 v eli sama kuin yhä nykyäänkin. Voih muistan miten silloin pyöri Taru Sormusten Herrasta leffat ja ensimmäinen Pirates of the Caribbean leffa ja olin niin lääpälläni Orlando Bloomiin blondina Legolaksena ja Will (William) Turnerina, huoh ja aah...

    • Fromtheground

      finn1619, P-Savostaa :>

      • o3o

        Mäkinn


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      183
      1418
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1127
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1113
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1064
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      937
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      902
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      130
      885
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      99
      870
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      865
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      858
    Aihe