Ahmimiskohtauksista eroon?

Helpppiii

Mä en kestä enääää!! Mul oli Ahmimiskohtaus n. Pari viikkoo sitte viimeks ja olin sit taas "syömättä" (siis söin 100-200kcal/pv mut en jaksa kirjottaa koko ajan et sillon söin sen verran jne. mut nyt TAAS!!!MIKSI???!!! Mistä se johtuu. Mä en kestä enää.
Nyt illalla se alko.
(Se tais myös olla sen takia kumeil oli kaikkiiherkullisii jälkiruokii mitä en ees yleensä syö ku diet) eli siis
Aamulla: kiivi banaani smoothie n. Puolikas kuppi ja oisko yli 100kcal
Illalla: saksalaist sellast pastaa (Schpätzle) 1 annos
4 ohraleipää
3 marjapuikkoo tai sellast (mansikka, vadelma, banaani) ja niis oli vähä suklaata päällä.
6 kurkunpalasta ja 1 tomaatti (puolikas)
Mustikkakakkua 2 palaa
Suklaarusinoita n. Lusikallisen
5 seesam suolakeksii jois oli juustopala
Marjoja nyrkillisen.
ja vettä. Mut siis oikeest en tiiä oliks täs teille liian vähä mut must söin ihan liikaa!! En jaksa lasker paljon missäkin kaloreita. Mut oikeest mite näist pääsee eroon? Silti tuo on paljon siihe verrattuna mite syön yleensä. 200kcal

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeteee

      Kun tulee fiilis syödä ja syödä ni juo vaan teetä :)

    • hyivittu

      mullaki tulee joskus ahmimiskohtauksia et syön kaikki mitä kaapista löytyy :/

    • Suklaaonhyvää

      Säännölliset ruoka-ajat, tarpeeksi ruokaa ja kuitua, sekä vettä! Silleen sulla pysyy herkkuhimot kurissa etkä ahmi, ja vaikka ahmisit joskus niin se on ihan ok, älä menetä hermoja tai masennu sellasesta! Mutta tosiaan tuo säännöllinen ruokarytmi pitää aineenvaihdunnan käynnissä ja nälän kurissa, silleen tulee syötyä kunnon ruokaa ja vähemmän herkkuja! Mutta herkkujaki saa ja pitää syödä just silloin ku niitä tekee mieli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe