Harvoin on näin kehnoa

Turha-kehua

Se Utran kauppa-auto oli luokattoman huonoa teatteria jopa kesäteatteriksikin. Emmauksen tie oli jo nähty. Pitikö tehdä toinen versio ja vielä paljon huonompi?

8

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köhelö

Missä lienet aiemmin kesäteatteria nähnyt vai veditkö kommentin hatusta? Ylä-Karjalan esityksiä en ole nähnyt, kaikki muut kiersin. Parhaat olivat Kauppa-auto Utrassa ja Roukalahden Onnellinen mies. Näissä oli ammattilaiset ohjaajina, siitä se ero syntyy. Selvä ero.

• Turha-kehua

Roukalahdella on harrastajat näyttämöllä, joten en puutu siihen.
        Mitä tulee minun kokemukseeni kesäteattereista tai teatterista yleensäkin niin uskallan väittää, että se on vähintään kohtuullisen riittävä. Analysoin niitä suorituksia takuulla tarkemmin kuin tavan talliainen.
        Kuopion Uusi Kesäteatteri ja Olavi Virta-musikaali oli huikean hyvä.
        Minä ymmärrän myös sen, että jokaisella on oma mielipiteensä.

• ikujyht

Kuka tykkää mistäkin, kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekkaan.
      Niille valittajille voi sanoa että tehkää itse teatteria niin tulee sellanen kuin itse tykkäätte. ;)

• Turha-kehua

Ohhoijjaa! Tuo riittänee.

• Tätämieltä

Eihän Pölönen muuta osaa tehdä kuin puskateatteria, jos sitäkään.

• Nähtyon

Pölösen elokuvat ainakin; samakaveriporukka kokoontuu "hauskanpitoon" ja siitä tuleekin tetteria/elokuvaa. Hepposin eväin. Mumisko Franzen päällimmäisenä. Ja Laura Birn, jonka puheilmaisu aivan alaarvoista näyttelijälle.

• ikujyhgtrf

No kyllpä taas tulee arvosteluja.
      Jos ei miellytä niin miksi katsoa niitä?
      Jokaisella oma valintansa miten tekee....
      On niitäkin jotka tykkää ja katselee mielellään!

• Tyytyväinenkatsoja

Tosi hienoa kun saadaan Utraan hienoihin puitteisiin kaksi näytöstä samaan kesään. On vielä liiketoimintaa palkallisine näyttelijöineen, joten saadaan verotuottojakin. Yrjö voisi keksiä myös muuta kulttuurijuttua reippaissa puitteissa. Tekisi samalla bisnestä ja me käytettäisiin palvelua innokkaasti. Rahalla saa aikaan vaikka mitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2441
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2374
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1510
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1176
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe