Se Utran kauppa-auto oli luokattoman huonoa teatteria jopa kesäteatteriksikin. Emmauksen tie oli jo nähty. Pitikö tehdä toinen versio ja vielä paljon huonompi?
Harvoin on näin kehnoa
8
193
Vastaukset
- Köhelö
Missä lienet aiemmin kesäteatteria nähnyt vai veditkö kommentin hatusta? Ylä-Karjalan esityksiä en ole nähnyt, kaikki muut kiersin. Parhaat olivat Kauppa-auto Utrassa ja Roukalahden Onnellinen mies. Näissä oli ammattilaiset ohjaajina, siitä se ero syntyy. Selvä ero.
- Turha-kehua
Roukalahdella on harrastajat näyttämöllä, joten en puutu siihen.
Mitä tulee minun kokemukseeni kesäteattereista tai teatterista yleensäkin niin uskallan väittää, että se on vähintään kohtuullisen riittävä. Analysoin niitä suorituksia takuulla tarkemmin kuin tavan talliainen.
Kuopion Uusi Kesäteatteri ja Olavi Virta-musikaali oli huikean hyvä.
Minä ymmärrän myös sen, että jokaisella on oma mielipiteensä.
- ikujyht
Kuka tykkää mistäkin, kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekkaan.
Niille valittajille voi sanoa että tehkää itse teatteria niin tulee sellanen kuin itse tykkäätte. ;)- Turha-kehua
Ohhoijjaa! Tuo riittänee.
- Tätämieltä
Eihän Pölönen muuta osaa tehdä kuin puskateatteria, jos sitäkään.
- Nähtyon
Pölösen elokuvat ainakin; samakaveriporukka kokoontuu "hauskanpitoon" ja siitä tuleekin tetteria/elokuvaa. Hepposin eväin. Mumisko Franzen päällimmäisenä. Ja Laura Birn, jonka puheilmaisu aivan alaarvoista näyttelijälle.
- ikujyhgtrf
No kyllpä taas tulee arvosteluja.
Jos ei miellytä niin miksi katsoa niitä?
Jokaisella oma valintansa miten tekee....
On niitäkin jotka tykkää ja katselee mielellään! - Tyytyväinenkatsoja
Tosi hienoa kun saadaan Utraan hienoihin puitteisiin kaksi näytöstä samaan kesään. On vielä liiketoimintaa palkallisine näyttelijöineen, joten saadaan verotuottojakin. Yrjö voisi keksiä myös muuta kulttuurijuttua reippaissa puitteissa. Tekisi samalla bisnestä ja me käytettäisiin palvelua innokkaasti. Rahalla saa aikaan vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171