vepsukkavöpsykkä pistettiin rautoihin

viranomainen

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin_kävi

      Ihan selvästi vepsukka. Tuntomerkit sopii kuin nokka päähän, 24 vuotias syrjäytynyt työtön.

    • sosiaaliviranomainen

      Mitäköhän aineita se on taas napannut, kun mielikuvitus laukkaa holtittomasti?

    • Helpommalla saa siasta hieromalla koiran kuin skodasta auton.

      • olet_surkea_luuseri

        Jaha, pääsit sitten pois posesta?


      • olet_surkea_luuseri kirjoitti:

        Jaha, pääsit sitten pois posesta?

        Skoda on maaseudun vessa ja kaupunkien kusiputka.


    • viranomainen

      On se kuitenkin parempi, että vepsukkavöpsykkä vaan sekoilee tällä palstalla eikä liikenteessä.

    • Psykkä

      Ja se bussi oli tietenkin Skoda merkiltään ja kuljettaja neuvostoliittolainen kommunisti?

    • skottarainenonhuono

      Minä luulen että skodakuski on ollut taas ilman skodaansa täynnä yhteiskunnan vihaa, koska skoda on rikki ja kallis remontti tiedossa.
      Sitten ähisee jollekin bussikuskille tuskaansa. Ladalippis päässään joutunut pahnoille.

      • Siitä se johtuu, ilman muuta. skoda on taas pajalla, ja skodistia suututtaa kalliit korjauskustannukset.


      • näin_oikeesti

        Juu, mutta kun luulo ei ole tiedon värtti. Kyllä me TIEDETÄÄN, että se raudoitettu oli se vesselipösseli. Tuntomerkit ovat niin selvät, että erehtymisen vaaraa ei ole.


      • skoda-perheen-tavat
        näin_oikeesti kirjoitti:

        Juu, mutta kun luulo ei ole tiedon värtti. Kyllä me TIEDETÄÄN, että se raudoitettu oli se vesselipösseli. Tuntomerkit ovat niin selvät, että erehtymisen vaaraa ei ole.

        Olette varmaan skodassa ajellessanne erehtyneet ajatushautomossanne. Pompottava taka-akseli teettää ajatussekaannuksia. Tuo vepsukka tuntuu kunnolliselta kaverilta joka ei skodaan eksy kovin helposti. Skeidakuskeja vaan harmittaa oma asemansa ja sitten yritetään toisia mustamaalata. Tyypillistä vasureiden touhua. Skodatahvo se on ollut siellä harmistuksissaan syytellen länsiautoilijoita, jota se linja-autokin on tainnut olla. Ehkä se oli vielä skodasuvun skodaton haaveilija?


      • sosiaali_tantta
        skoda-perheen-tavat kirjoitti:

        Olette varmaan skodassa ajellessanne erehtyneet ajatushautomossanne. Pompottava taka-akseli teettää ajatussekaannuksia. Tuo vepsukka tuntuu kunnolliselta kaverilta joka ei skodaan eksy kovin helposti. Skeidakuskeja vaan harmittaa oma asemansa ja sitten yritetään toisia mustamaalata. Tyypillistä vasureiden touhua. Skodatahvo se on ollut siellä harmistuksissaan syytellen länsiautoilijoita, jota se linja-autokin on tainnut olla. Ehkä se oli vielä skodasuvun skodaton haaveilija?

        Niin, katoppa, kun pahaa narsismia sairastava henkilö nimenomaan TUNTUU olevan kunnon kaveri. Todellisuudessa hän on 24-vuotias työtön, syrjäytynyt luuseri, joka riehuu bussissa ja siksi hänet täytyy raudoittaa. Työssäni (sosiaalialalla) joudun päivittäin kohtaamaan juuri vempulapössin tyyppisiä henkilöitä, joten tunnen tapaukset erittäin hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe