Palstan rölli sekoili bussissa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/304142-bussikuski-ei-paastanyt-liputonta-kyytiin-mies-vastasi-hakkaamalla-kuskin-ja
vepsukkavöpsykkä pistettiin rautoihin
12
58
Vastaukset
- näin_kävi
Ihan selvästi vepsukka. Tuntomerkit sopii kuin nokka päähän, 24 vuotias syrjäytynyt työtön.
- sosiaaliviranomainen
Mitäköhän aineita se on taas napannut, kun mielikuvitus laukkaa holtittomasti?
Helpommalla saa siasta hieromalla koiran kuin skodasta auton.
- olet_surkea_luuseri
Jaha, pääsit sitten pois posesta?
olet_surkea_luuseri kirjoitti:
Jaha, pääsit sitten pois posesta?
Skoda on maaseudun vessa ja kaupunkien kusiputka.
- viranomainen
On se kuitenkin parempi, että vepsukkavöpsykkä vaan sekoilee tällä palstalla eikä liikenteessä.
- Psykkä
Ja se bussi oli tietenkin Skoda merkiltään ja kuljettaja neuvostoliittolainen kommunisti?
- skottarainenonhuono
Minä luulen että skodakuski on ollut taas ilman skodaansa täynnä yhteiskunnan vihaa, koska skoda on rikki ja kallis remontti tiedossa.
Sitten ähisee jollekin bussikuskille tuskaansa. Ladalippis päässään joutunut pahnoille.Siitä se johtuu, ilman muuta. skoda on taas pajalla, ja skodistia suututtaa kalliit korjauskustannukset.
- näin_oikeesti
Juu, mutta kun luulo ei ole tiedon värtti. Kyllä me TIEDETÄÄN, että se raudoitettu oli se vesselipösseli. Tuntomerkit ovat niin selvät, että erehtymisen vaaraa ei ole.
- skoda-perheen-tavat
näin_oikeesti kirjoitti:
Juu, mutta kun luulo ei ole tiedon värtti. Kyllä me TIEDETÄÄN, että se raudoitettu oli se vesselipösseli. Tuntomerkit ovat niin selvät, että erehtymisen vaaraa ei ole.
Olette varmaan skodassa ajellessanne erehtyneet ajatushautomossanne. Pompottava taka-akseli teettää ajatussekaannuksia. Tuo vepsukka tuntuu kunnolliselta kaverilta joka ei skodaan eksy kovin helposti. Skeidakuskeja vaan harmittaa oma asemansa ja sitten yritetään toisia mustamaalata. Tyypillistä vasureiden touhua. Skodatahvo se on ollut siellä harmistuksissaan syytellen länsiautoilijoita, jota se linja-autokin on tainnut olla. Ehkä se oli vielä skodasuvun skodaton haaveilija?
- sosiaali_tantta
skoda-perheen-tavat kirjoitti:
Olette varmaan skodassa ajellessanne erehtyneet ajatushautomossanne. Pompottava taka-akseli teettää ajatussekaannuksia. Tuo vepsukka tuntuu kunnolliselta kaverilta joka ei skodaan eksy kovin helposti. Skeidakuskeja vaan harmittaa oma asemansa ja sitten yritetään toisia mustamaalata. Tyypillistä vasureiden touhua. Skodatahvo se on ollut siellä harmistuksissaan syytellen länsiautoilijoita, jota se linja-autokin on tainnut olla. Ehkä se oli vielä skodasuvun skodaton haaveilija?
Niin, katoppa, kun pahaa narsismia sairastava henkilö nimenomaan TUNTUU olevan kunnon kaveri. Todellisuudessa hän on 24-vuotias työtön, syrjäytynyt luuseri, joka riehuu bussissa ja siksi hänet täytyy raudoittaa. Työssäni (sosiaalialalla) joudun päivittäin kohtaamaan juuri vempulapössin tyyppisiä henkilöitä, joten tunnen tapaukset erittäin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437