Ehdottakaa kevyttä sähkötrimmeriä leidille!

Sahkötrimmeriavailla

Mikä olisi kevyt sähköinen ruohotrimmeri naisihmiselle, ehdottakaa merkkiä ja mallia!
Mielellään hyvinkin tehokas.

8

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhavaiva

Oot sen verran laiska, että et jaksa ettiä itse joten turha on sun trimmailla mitään.

• Sahkotrimmeriavailla

^^ uskomatonta ilkeilyä ja hyökkäystä nimim. turhavaivalta. Toivottavasti aurinko paistaa sinunkin risukasaan joskus.

• Bosch18V

Minä olen suunnitellut hankkivani seuraavaksi jonkun kestävän akkukäyttöisen trimmerin. Sähköjohtojen kanssa on aina hankalaa, kun niitä pitää levitellä ja keräillä pitkin pihoja. Akkukoneella pääsee kauemmaksikin. Ja akullisella leikkaa aika pitkään ennen uutta latausta.

• leidille

Älä osta sähkötrimmeriä, mulla on ollut niitä useampia ja mun mielestä ne on huonoja. Nyt mulla on akkutrimmeri ja se on ihan kevyt ja hyvä. Pitää vaan muistaa laittaa akku aina lataantumaa, mutta se on pikku juttu.

• leidille kirjoitti:

Älä osta sähkötrimmeriä, mulla on ollut niitä useampia ja mun mielestä ne on huonoja. Nyt mulla on akkutrimmeri ja se on ihan kevyt ja hyvä. Pitää vaan muistaa laittaa akku aina lataantumaa, mutta se on pikku juttu.

Minkä merkkinen trimmerisi on? Itse olen myös haeskellut netistä, mutten tiedä mikä olis käyttökelpoinen.

• Tarhurisi

Sheivaamiseen on parempikin laitteita, kuin trimmeri, vai onko pöheikkö päässyt TOSI pahaan kuntoon?!

• Senior

Ilkeily näköjään jatkuu ! HÄVETKÄÄ !!!!!
      Pojalla akkukäyttöinen Boshi, sanoi että akkua saa olla alvariinsa varaamassa.

Tässä yksi merkki Stihl josta näyttää olevan kaksi eri mallia
      Ikävä kyllä laturin ja akun joutuu ostaan erikeen, mtta josta on akun tehovalintoja.

http://www.stihl.fi/STIHL-tuotteet/Ruohotrimmerit-ja-raivaussahat/01612/Akkukäyttöiset-trimmerit.aspx
      On myös Makitaa ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60